hoekjes
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

hoekjes
kan ik de kleur van de hoekjes rond de kaders ook veranderen
Ik heb mijn achtergrond veranderd van kleur en nu zijn de hoekjes rond de kaders allemaal wit in zou die in zelfde kleur willen zetten als achtergrond zodat ze niet meer zichtbaar zijn
waar kan ik dat doen en hoe
linkje vind je in mijn handtekening
Ik heb mijn achtergrond veranderd van kleur en nu zijn de hoekjes rond de kaders allemaal wit in zou die in zelfde kleur willen zetten als achtergrond zodat ze niet meer zichtbaar zijn
waar kan ik dat doen en hoe
linkje vind je in mijn handtekening
Als ik aan het zagen ben, sorry daarvoor ,maar tis maar door te vragen dat ik het ga leren denk ik zo
Re: hoekjes
corners_right.png bewerken
ok thanks is me gelukt
bedankt hiervoor hoor wa er al een tijdje naar aan het zoeken
bedankt hiervoor hoor wa er al een tijdje naar aan het zoeken
Als ik aan het zagen ben, sorry daarvoor ,maar tis maar door te vragen dat ik het ga leren denk ik zo
het is nog niet helemaal zoals ik verwacht heb nu heb ik hoekjes binnen is de afrondingen
hoe pas ik die aan
klik in mijn handtekenig voor voorbeeld
hoe pas ik die aan
klik in mijn handtekenig voor voorbeeld
Probeer het eens wat beter uit te leggen, begrijp niet veel van je eerste zin namelijk.
mss heb je hier meer aan die witte hoekjes wil ik kwijt
ik heb op je site gekeken en zie dot soort hoekjes helemaal niet
hoe komt het dan dat ik die wel heb
opgelost
heb maar hoekjes verwijderd
zoder hulp ging ik er anders toch niet geraken
heb maar hoekjes verwijderd
zoder hulp ging ik er anders toch niet geraken