3.0.0 (Gold) stijl verschillend van 3.0.RC1 stijl?

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Hans Kamp
Berichten: 470
Lid geworden op: 17 jan 2004, 08:39
Locatie: Enschede

3.0.0 (Gold) stijl verschillend van 3.0.RC1 stijl?

Bericht door Hans Kamp » 31 mei 2007, 09:58

Ik kwam de volgende handige URL tegen:

http://www.easytutorials.org/phpbb3_style_clone.html

Daarin staat hoe je een kopie kunt maken van de Prosilver stijl, waarmee je kunt gaan prutsen.

Mijn vraag is: Als 3.0.0 officieel uitkomt, zijn er dan voor de stijlen veel verschillen te verwachten met de huidige 3.0.RC1 stijlen?

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: 3.0.0 (Gold) stijl verschillend van 3.0.RC1 stijl?

Bericht door Coen » 31 mei 2007, 10:38

De prosilver voor de Gold release zal niet heel veel van de prosilver van de RC1 release verschillen. De veranderingen die nu nog doorgevoerd zullen worden, zullen waarschijnlijk gewoon in het update-proces meegenomen worden en de stijlen die al gemaakt zijn voor RC1 zullen gewoon ge-upgrade kunnen worden naar de Gold-standaard! :)

Hans Kamp
Berichten: 470
Lid geworden op: 17 jan 2004, 08:39
Locatie: Enschede

Re: 3.0.0 (Gold) stijl verschillend van 3.0.RC1 stijl?

Bericht door Hans Kamp » 31 mei 2007, 10:44

Dus als ik met de kopie van Prosilver ga prutsen, is die kopie dan te gebruiken voor Gold? Als dat inderdaad zo is, dan kan ik nu met de stijl beginnen en dan is de stijl klaar zodra Gold komt. Dan is het een kwestie van de directorystructuur van de stijl verplaatsen en klaar is Klara. :)

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: 3.0.0 (Gold) stijl verschillend van 3.0.RC1 stijl?

Bericht door Coen » 31 mei 2007, 10:47

Hans Kamp schreef:Dus als ik met de kopie van Prosilver ga prutsen, is die kopie dan te gebruiken voor Gold? Als dat inderdaad zo is, dan kan ik nu met de stijl beginnen en dan is de stijl klaar zodra Gold komt.
Mits je de, als die er tenminste komen, wijzingingen doorvoert aan je stijl! :)
Dan is het een kwestie van de directorystructuur van de stijl verplaatsen en klaar is Klara. :)
Ik neem aan dat je de stijl op een nieuw Gold 3.x forum wilt zetten? Dat zou dan gewoon moeten kunnen, als je het bovenstaande in de gaten houdt! :)

Hans Kamp
Berichten: 470
Lid geworden op: 17 jan 2004, 08:39
Locatie: Enschede

Re: 3.0.0 (Gold) stijl verschillend van 3.0.RC1 stijl?

Bericht door Hans Kamp » 31 mei 2007, 11:04

Zero Override schreef:
Hans Kamp schreef:Dus als ik met de kopie van Prosilver ga prutsen, is die kopie dan te gebruiken voor Gold? Als dat inderdaad zo is, dan kan ik nu met de stijl beginnen en dan is de stijl klaar zodra Gold komt.
Mits je de, als die er tenminste komen, wijzingingen doorvoert aan je stijl! :)
Dat zullen er vast geen grote wijzigingen meer zijn.
Dan is het een kwestie van de directorystructuur van de stijl verplaatsen en klaar is Klara. :)
Ik neem aan dat je de stijl op een nieuw Gold 3.x forum wilt zetten? Dat zou dan gewoon moeten kunnen, als je het bovenstaande in de gaten houdt! :)
Ja. Het nieuwe Gold 3.x forum zal op de plaats komen van het huidige live forum. Het huidige testforum wordt vernietigd, op de stijl na.

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: 3.0.0 (Gold) stijl verschillend van 3.0.RC1 stijl?

Bericht door Coen » 31 mei 2007, 11:07

Dan kan het helemaal, wat je wil! :)

Succes en veel plezier ermee! :mrgreen:

Plaats reactie