[opgelost]SPLITS Je eigen phpBB3 kleurenschema

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: [opgelost]SPLITS Je eigen phpBB3 kleurenschema

Bericht door Coen » 25 mei 2007, 13:27

Zullen we weer even on-topic verder gaan? De phpBBservice-vertaling vs. phpBB.nl-vertaling discussies voeren jullie maar ergens anders! :D

Geld ook voor jou Derk, open er maar een nieuw topic over! :twisted:

Gebruikersavatar
Derky
Berichten: 4466
Lid geworden op: 07 apr 2005, 16:24
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: [opgelost]SPLITS Je eigen phpBB3 kleurenschema

Bericht door Derky » 25 mei 2007, 13:33

Zero Override schreef:Zullen we weer even on-topic verder gaan? De phpBBservice-vertaling vs. phpBB.nl-vertaling discussies voeren jullie maar ergens anders! :D

Geld ook voor jou Derk, open er maar een nieuw topic over! :twisted:
Je weet geen tegen antwoord dus.

Ik win. Afbeelding

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: [opgelost]SPLITS Je eigen phpBB3 kleurenschema

Bericht door Coen » 25 mei 2007, 13:39

/ban Derky :mrgreen:

Kom op, deze discussie ergens anders voeren of ik ga mijn schaar en plakspullen tevoorschijn halen! :evil: !

ElbertF
Berichten: 5803
Lid geworden op: 12 okt 2004, 08:34
Contacteer:

Re: [opgelost]SPLITS Je eigen phpBB3 kleurenschema

Bericht door ElbertF » 25 mei 2007, 13:50

Derky schreef:Dus dat is het enige wat er niet goed aan de vertaling van phpBBservice is? :D
Geen flauw idee, het enige wat ik ervan gezien heb is het knopje wat je hier plaatste.
Derky schreef:Dus als je niet de vertaling van phpBB.nl gebruikt krijg je geen support hier?
En als je nou de Engelse vertaling gebruikt dan. :roll:
Een Engelse vertaling lijkt me wat me overbodig gezien phpBB3 standaard geleverd wordt met een Engels taalpakket. Niet van toepassing dus.

Maar ehm, ik denk dat alles hierover wel gezegd is. Gezien dit onderwerp over een andere vertaling gaat dan de onze, sluit ik dit onderwerp.

Gesloten