Smiley mod
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Smiley mod
Max-height en height maakt in dezen niet zoveel uit.
@solidjeuh: heb je het al zoals gevraagd bij prosilver geprobeerd?
@solidjeuh: heb je het al zoals gevraagd bij prosilver geprobeerd?
- AirWarrior
Inderdaad maakt het geen verschil.Ger schreef:Max-height en height maakt in dezen niet zoveel uit.
Ben net even aan het testen geweest.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
omg, idd in ' prosylver ' style werkt het wel.....
Forum voor NL Extensie vertalingen ---> https://www.solidjeuh.fun
----------------------------------------------------------------------------
Dat betekent dus dat er érgens in jouw stijl iets niet goed zit.
Ik heb eens gekeken, en ik heb het idee dat je stijl nog van versie 3.0.5 is. Verouderd dus, aangezien je in de support template 3.0.7-PL1 hebt staan als versie. Misschien eens updaten en het dan proberen?
Ik heb eens gekeken, en ik heb het idee dat je stijl nog van versie 3.0.5 is. Verouderd dus, aangezien je in de support template 3.0.7-PL1 hebt staan als versie. Misschien eens updaten en het dan proberen?
Dan ga ik dit topic nu verplaatsen naar 3.0 Stijlen, want daar past dit topic nu echt beter 

Jeroen
Huidige versie 3.0.7-PL1
Laatste versie 3.0.7-PL1
of is het dit niet dat je bedoeld? kan je het thema zelf ook updaten?
Laatste versie 3.0.7-PL1
of is het dit niet dat je bedoeld? kan je het thema zelf ook updaten?
Kan niet alleen, dat moet! 
Bij een standaard update worden alleen de standaard stijlen prosilver en subsilver 2 geüpdate. Het is ondoenlijk om alle honderden (duizenden?) stijlen in het updatepakket te zetten. Updaten kan op 2 manieren:

Bij een standaard update worden alleen de standaard stijlen prosilver en subsilver 2 geüpdate. Het is ondoenlijk om alle honderden (duizenden?) stijlen in het updatepakket te zetten. Updaten kan op 2 manieren:
- Je download de nieuwste versie van de stijl bij de stijlauteur en overschrijft de bestanden. Simpel en vlot.
- Als de stijlauteur geen updates meer verstrekt, dan zul je handmatig de aanpassingen moeten doorvoeren. Je zult dan moeten beoordelen of je stijl op prosilver of op subsilver 2 gebaseerd is (in jouw geval prosilver). Je kunt de codewijzigingen hier vinden.
Als het geen standaard thema is zul je wel moeten anders kun je problemen gaan krijgen.
Kijk is in bijv styles/jouwstijl/template/template.cfg daar staat vast een versie nummer in.
Kijk is in bijv styles/jouwstijl/template/template.cfg daar staat vast een versie nummer in.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
dan ben ik wss die shoutbox enzo ook kwijt, en moet ik alles opnieuw instaleren?
Nee als je handmatig update blijven de aanpassingen behouden, als je een compleet bijgewerkte stijl download en die upload dan zou je inderdaad de aanpassingen in de stijl bestanden over nieuw moeten doen. Als het niet veel mods zijn valt dat kwa tijd ook wel mee uiteindelijk.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
het is dus gelukt! smiley's staan er nu met een mooie scrolbar in men vistablue styl..
had dus idd de update nodig van die styl
ben nu alle mods terug aan het goed zetten en installeren..
Bedankt voor alle hulp!!!!
had dus idd de update nodig van die styl

ben nu alle mods terug aan het goed zetten en installeren..
Bedankt voor alle hulp!!!!

Voortaan dus updaten als je forum geupdate word, of er moeten geen stijl wijzigingen in zitten.
Voorlopig zit je weer goed.
Voorlopig zit je weer goed.
Teammember op
Kijk, dan ben ik dus toch niet gek.Solidjeuh schreef:smiley's staan er nu met een mooie scrolbar in men vistablue styl.

- Spoiler: bekijk
Elke update bevatte tot nu toe stijlwijzigingen, behoudens 3.0.7-PL1 (want dat was maar 1 simpele wijziging in de core). Voor de toekomst kun je er ook gewoon vanuit gaan dat elke update tevens stijlwijzigingen bevat.Kevin schreef:Voortaan dus updaten als je forum geupdate word, of er moeten geen stijl wijzigingen in zitten.