Hoe in het Menubalk op het front een link integreren

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Jeroen

Re: Hoe in het Menubalk op het front een link integreren

Bericht door Jeroen » 30 mei 2010, 19:05

GC_Boy schreef:kan ik ook bv achter inlog zo een link zetten ? ipv er voor zoals de eerste ?
Je kan doen wat je wilt kerel ;)
Je kan zelf ook even in het bestand kijken en even bedenken wat je nou eigenlijk net gedaan hebt, dan hoeft het helemaal niet moeilijk meer te zijn om nu een link achter de inlog-knop te plaatsen.

Ik zal je nog een keer op weg helpen, dit is de regel die de inlog-knop weergeeft:

Code: Selecteer alles

<li class="menu_button"><a href="{U_LOGIN_LOGOUT}"><span>{L_LOGIN_LOGOUT}</span></a></li>
     <!-- ENDIF -->
GC_Boy schreef:en als ik spaties laat zie ik dat dan ook daar dat het uiterst rechts staat ?
Hier snap ik je even niet? Wil je de knop naar rechts uitlijnen of bedoel je wat anders :?
Jeroen

GC_Boy

Bericht door GC_Boy » 30 mei 2010, 19:16

Pietje schreef:
GC_Boy schreef:en als ik spaties laat zie ik dat dan ook daar dat het uiterst rechts staat ?
Hier snap ik je even niet? Wil je de knop naar rechts uitlijnen of bedoel je wat anders :?
wel als ik bv achter de inlog link een nieuwe maak en ik enter bv 5 maal in het bestand
gaat dan die knop bv verder staan in de balk bv naar rechts dan in dit geval ? of word alles gewoon langs elkaar gezet kwa spaties :)

PhilipvD

Bericht door PhilipvD » 30 mei 2010, 19:58

Spaties in html werken anders, je zult dan &nbsp; moeten gebruiken i.p.v. op de 'enter' toets te drukken.

GC_Boy

Bericht door GC_Boy » 30 mei 2010, 20:25

PhilipvD schreef:Spaties in html werken anders, je zult dan &nbsp; moeten gebruiken i.p.v. op de 'enter' toets te drukken.
Ok :) effe nog een vraag ik had mail ook gezet met teken @ dan maar als ik dan klikte zag ik blanco page geen direct mail dan wat opent dus dat gaat niet dan veronderstel ik :)

Plaats reactie