Letter groote & Enter tussen rank + avatar.

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
-Nathan-

Letter groote & Enter tussen rank + avatar.

Bericht door -Nathan- » 18 jun 2013, 14:13

Ik wil graag hiervan de lettertype grote vergroten.

Het lettertype grote van iedereens 'Naam bij het posten'. Ik wil het dus ook alleen bij posts/reply's en niet onderaan bijv. bij de thanks toplist.

Afbeelding

Ook zie je dat er geen ruimte tussen de avatar en de rank zit. Ik zou hier graag een enter tussen willen, net als onder de avatar. Ik weet dat normaal de avatar boven de naam & rank zit, ik heb deze code gebruikt om het te veranderen naar hoe het nu is:

styles/prosilver/template/viewtopic_body.html

Code: Selecteer alles

<!-- IF not postrow.S_IGNORE_POST -->
         <dl class="postprofile" id="profile{postrow.POST_ID}">
         <dt>
         <!-- IF not postrow.U_POST_AUTHOR --><strong>{postrow.POST_AUTHOR_FULL}</strong><!-- ELSE -->{postrow.POST_AUTHOR_FULL}<!-- ENDIF -->
         </dt>
            <dt>
<!-- IF postrow.RANK_TITLE or postrow.RANK_IMG --><dd>{postrow.RANK_TITLE}<!-- IF postrow.RANK_TITLE and postrow.RANK_IMG --><br /><!-- ENDIF -->{postrow.RANK_IMG}</dd><!-- ENDIF --></dt><dt>
            <!-- IF postrow.POSTER_AVATAR -->
               <!-- IF postrow.U_POST_AUTHOR --><a href="{postrow.U_POST_AUTHOR}">{postrow.POSTER_AVATAR}</a>
<!-- ELSE -->{postrow.POSTER_AVATAR}<!-- ENDIF --><br />

<!-- ENDIF -->
         </dt>
      <dd>&nbsp;</dd>
Code source.

Theriddler
Contacteer:

Re: Letter groote & Enter tussen rank + avatar.

Bericht door Theriddler » 18 jun 2013, 23:30

<!-- IF postrow.RANK_TITLE or postrow.RANK_IMG --><dd>{postrow.RANK_TITLE}<!-- IF postrow.RANK_TITLE and postrow.RANK_IMG --><br /><!-- ENDIF -->{postrow.RANK_IMG}</dd><!-- ENDIF --></dt><dt>
Vervang met:

<!-- IF postrow.RANK_TITLE or postrow.RANK_IMG --><dd>{postrow.RANK_TITLE}<!-- IF postrow.RANK_TITLE and postrow.RANK_IMG --><br /><!-- ENDIF -->{postrow.RANK_IMG}</dd><!-- ENDIF --></dt><br /><dt>
Voor de font grote van de namen kun je volgends mij colours.css openen

Zoek:

.postprofile a:link, .postprofile a:visited, .postprofile dt.author a {
	color: #105289;
Plaats onder color: #105289;

font-size: 2.1em;
of verander het getal om de grote te bepalen

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 20 jun 2013, 22:31

Werkt, bedankt! (:

Weet je misschien ook hoe ik de rank en naam kan centreren en/of bij de rank ook de grootte aan te passen?
In mijn voorbeeld is mijn rank: 'Owner'.

Theriddler
Contacteer:

Bericht door Theriddler » 21 jun 2013, 09:20

-Nathan- schreef:Werkt, bedankt! (:

Weet je misschien ook hoe ik de rank en naam kan centreren en/of bij de rank ook de grootte aan te passen?
In mijn voorbeeld is mijn rank: 'Owner'.
Zoek:

<dt>
<!-- IF postrow.RANK_TITLE or postrow.RANK_IMG --><dd>{postrow.RANK_TITLE}<!-- IF postrow.RANK_TITLE and postrow.RANK_IMG --><br /><!-- ENDIF -->{postrow.RANK_IMG}</dd><!-- ENDIF --></dt><br />
Vervang met:

<dt style="text-align:center;">
<!-- IF postrow.RANK_TITLE or postrow.RANK_IMG --><dd style"font-size:2.1em;">{postrow.RANK_TITLE}<!-- IF postrow.RANK_TITLE and postrow.RANK_IMG --><br /><!-- ENDIF -->{postrow.RANK_IMG}</dd><!-- ENDIF --></dt><br />

Plaats reactie