Tekstvakken

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Laserdude

Tekstvakken

Bericht door Laserdude » 12 apr 2013, 13:33

Momenteel ben bezig op mijn site: www.sparklingmushroom.nl om het allemaal zo mooi mogelijk op te bouwen.
Maar het vervelende is nu dat het forum erg grote berichtenvakken/tekstvakken heeft. Ik zou graag het formaat willen aannemen van deze lengte op het forum zou dat kunnen of niet?

Kevin
Contacteer:

Re: Tekstvakken

Bericht door Kevin » 13 apr 2013, 18:21

De stijl die je gebruikt is flexibel in de breedte, mensen die een kleinere resolutie gebruiken met hun monitor zullen je stijl een stuk smaller zien.

Je zou de stijl een vaste breedte kunnen gaan geven zoals op dit forum ook gedaan is. Het nadeel kan dan weer zijn dat mensen met een 24 inch monitor weer vele lege ruimte hebben.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Laserdude

Bericht door Laserdude » 15 apr 2013, 18:08

Ik was al bezig om vooral in de breedte een achtergrond te maken maar ik wou graag het geheel wat kleiner maken want vele vonden het al grote tekstvakken en bij mij ook. Hoe zou ik dit kunnen?

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 16 apr 2013, 07:08

Misschien heb je hier iets aan dan "Prosilver smaller maken".
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Plaats reactie