uploaden

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
muzbar

uploaden

Bericht door muzbar » 06 okt 2011, 17:18

Ik wil graag documenten die ik op mijn ftp server heb staan ook uploaden zodat ze zichtbaar worden op het forum,maar ik kan niet vinden hoe ik dat kan doen in het beheerderspaneel.
Kan iemand dit misschien uitleggen?

David
Contacteer:

Re: uploaden

Bericht door David » 06 okt 2011, 17:47

Je hebt documenten op je FTP server staan, dan moet je ze toch niet meer uploaden :roll: Om wat voor bestanden gaat het precies? Dat maakt het wat makkelijker om een oplossing te zoeken/geven.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

muzbar

Bericht door muzbar » 06 okt 2011, 18:38

Ik heb de bestanden inderdaad op mijn FTP sterver staan, maar ze staan niet tussen mijn bestanden in het beheerderspaneel van mijn forum (tabblad stijlen). Ik heb meer dan alleen het standaard .css bestand, maar deze staan er niet tussen...
Dus hoe zorg ik dat ze ook daadwerkelijk zichtbaar worden en dus ook werken op het forum?

David
Contacteer:

Bericht door David » 07 okt 2011, 14:29

Ik snap er eerlijk gezegd nog niet veel van. Je bedoelt dat je zelf bestanden hebt toegevoegd aan je stijl? Voor eventueel een eigen pagina.. klopt dat? Heb jij in de tab stijlen je mappen dan vernieuwd, en bij de tab algemeen je cache geleegd?

Als je het over iets anders hebt, zou je wat meer uitleg moeten geven en eventueel eens een link van je forum geven.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

muzbar

Bericht door muzbar » 07 okt 2011, 18:00

Dat klop!
Wat ik wel heb gedaan is bij stijlen en dan stijl onderdeel thema's het juiste thema vernieuwd (in rijtje met vernieuw, exporteer, verwijder). Ik heb echter het idee dat degehele style hiermee is gereset.

Maar de cache heb ik niet geleegd, hoe doe ik dat? Is dat hetzelfde als leeg buffer?

Plaats reactie