Ik ben bezig met het aanpassen van de afbeeldingenset van mijn forum.
Dit heb ik al eens eerder gedaan maar ben toen min of meer lukraak aan de slag gegaan, net zolang tot alle afbeeldingen waren veranderd.
Nu wil ik dit eens op de juiste manier doen, zodat alle functies ook duidelijk zichtbaar worden. Zodat je dus bijvoorbeeld kunt zien aan de afbeelding voor een onderwerp of deze nieuw is of al gelezen, etc.
Hier heb ik voorheen nooit echt aandacht aan besteed, maar wil dit nu wel doen.
Is er een lijsje waarin staat welke functie alles heeft?
Als ik in de afbeeldingenset iets wil veranderen ga ik bijv. naar 'onderwerp' en dan vervang ik de afbeelding die voor elk onderwerp komt. Verander ik 'nieuw onderwerp' dan is dat de afbeelding die aangeeft dat er in het forum een nieuw onderwerp is geplaatst.
Maar nu staat er bijv. ook 'onderwerp geplaatst naar' wat is daar de functie van? Ik kan er namelijk niet achter komen.
Dus nogmaals mijn vraag. Is er ergens een lijstje waar al deze functies uitgelegd zijn, of weet iemand wat het allemaal precies voor functie heeft?
Ik hoor het graag!
Jose
functie forumafbeeldingen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!