Stijl: Hestia Blue installeren

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Vaughn

Stijl: Hestia Blue installeren

Bericht door Vaughn » 17 jul 2010, 01:03

Voor mijn forum; http://www.lectomunda.nl/forum, wil ik graag de stijl (lay-out, template) Hestia Blue installeren, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.

De twee enige al geïnstalleerde en kiesbare stijlen zijn SubSilver2 en ProSilver; niet echt mooi. ;)

Dank is groot!

ringo1

Re: Stijl: Hestia Blue installeren

Bericht door ringo1 » 17 jul 2010, 09:53

welk FTP programma gebruik je?

uw stijl dat ge wilt installeren opslaan op uw pc. derna gaat ge naar uw public_html/stijlen en verplaats ge het naar daar. derna in uw beheerders paneel bij stijlen uw stijl installeren. grtz ringo

David
Contacteer:

Re: Stijl: Hestia Blue installeren

Bericht door David » 17 jul 2010, 09:57

Een stijl installeren is niet zo heel erg moeilijk, ik ga er van uit dat je toegang hebt tot je FTP!

1.) Download de stijl die je wilt hebben naar je computer
2.) Pak het bestand uit
3.) Ga in je FTP naar de map: Forum / Stijlen(style)
4.) Upload de map Hestia Blue naar de map forum/stijlen(style) LET OP: Soms staat de stijl nog in een aparte map, je moet even opletten dat je de de map neemt waar de mappen Template/Theme/image set instaan
5.) Nu kan je de stijl installeren via je beheerders paneel, zie TAB: stijlen

Hopelijk zijn de stappen zo duidelijk genoeg!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie