Wijzigen header tekst?

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
docock

Wijzigen header tekst?

Bericht door docock » 16 jun 2010, 16:30

ik zou graag een extra link willen plaatsen in de header (bij het controlepaneel). Ik heb echter geen idee in welk bestand ik hiervoor moet zijn... dus waar kan ik die vinden?

Jeroen

Re: Wijzigen header tekst?

Bericht door Jeroen » 16 jun 2010, 16:31

Wat bedoel je precies met "controlepaneel"? Het gebruikerspaneel of moderatorpaneel of heel wat anders? Iets meer duidelijkheid zou handig zijn :)
Verplaatst van 3.0 Support
- Pietje
Jeroen

docock

Bericht door docock » 16 jun 2010, 16:59

excuus ik bedoelde het gebruikerspaneel ;)

Jeroen

Bericht door Jeroen » 16 jun 2010, 17:01

Daarvoor moet je in het bestand /styles/<jouwstyle>/template/overall_header.html zijn ;)
Jeroen

docock

Bericht door docock » 16 jun 2010, 17:03

merci!

docock

Bericht door docock » 16 jun 2010, 17:48

toch nog even een vraagje... als ik een aanpassing maak en het aangepaste bestand upload, vervolgens de browser ververs of opnieuw opstart is de aanpassing nog niet te zien :S

Neem bijvoorbeeld de test link die ik heb toegevoegd:

<ul class="linklist rightside">
<li class="icon-faq"><a href="{U_FAQ}" title="{L_FAQ_EXPLAIN}">{L_FAQ}</a></li>
<!-- IF not S_IS_BOT -->
<!-- IF S_DISPLAY_MEMBERLIST --><li class="icon-members"><a href="{U_MEMBERLIST}" title="{L_MEMBERLIST_EXPLAIN}">{L_MEMBERLIST}</a></li><!-- ENDIF -->
<!-- IF not S_USER_LOGGED_IN and S_REGISTER_ENABLED and not (S_SHOW_COPPA or S_REGISTRATION) --><li class="icon-register"><a href="{U_REGISTER}">{L_REGISTER}</a></li><!-- ENDIF -->
<a href="test">test</a>
<li class="icon-logout"><a href="{U_LOGIN_LOGOUT}" title="{L_LOGIN_LOGOUT}" accesskey="x">{L_LOGIN_LOGOUT}</a></li>
<!-- ENDIF -->
</ul>

Ik heb maar 1 style op mijn forum dus ik zit in de juiste style te knutselen lijkt me zo

Jeroen

Bericht door Jeroen » 16 jun 2010, 18:12

Na het doen van wijzigingen in template bestanden moet je altijd de buffer van je forum legen voordat de wijzigingen effect hebben.
Jeroen

Plaats reactie