Hoe en waar berichten en topics wijzigen?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Hoe en waar berichten en topics wijzigen?
Ik heb de volgende style gedownload en geïnstalleerd, op m'n eigen forum, waarop ik dus alles kan en alle rechten enz heb: '' http://www.phpbb.com/styles/db/index.ph ... b_id=16015 ''. Maar hoe wijzig ik in deze style berichten en topics? Want ik zie daar nergens een knop voor. Ik zie wel een knop om te verwijderen.
Re: Hoe en waar berichten en topics wijzigen?
Misschien moet je deze knop nog instellen, dat kan je doen via het beheerderspaneel.
Beheerderspaneel -> Tabblad stijlen -> Afbeeldingsets -> Klik op wijzig achter de afbeeldingset van jouw stijl -> Selecteer in het dropdown menu het Nederlandse wijzig item -> Kies in het andere menu de juiste knop.
Beheerderspaneel -> Tabblad stijlen -> Afbeeldingsets -> Klik op wijzig achter de afbeeldingset van jouw stijl -> Selecteer in het dropdown menu het Nederlandse wijzig item -> Kies in het andere menu de juiste knop.
Verplaatst naar 3.0 Stijlen
- Pietje
Jeroen
Re: Hoe en waar berichten en topics wijzigen?
Gedaan, maar het haalt niet uit, of het daar nu wel of niet goed staat. Er komt nergens een edit knop. Is er geen andere (om)weg?