Hallo allemaal!
Ik heb een paar minuten geleden de stijl Hestia gedownload, het heeft de basis van Subsilver2.
En nou vroeg ik me af ho ik het logo moet verwijderen en de header bij elke refresh te vervangen door een ander (Het zijn er 3)
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt!
Aniwings~
Random header en verwijderen logo
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
Re: Random header en verwijderen logo
Om bij iedere refresh een nieuw logo te krijgen moet je de volgende (Engelstalige) tutorial doorlopen: Knowledge Base - Adding a Random Header Image. Dat doet precies wat jij wil 

Jeroen
-
Heb het geprobeerd. Ik krijg nu een "Broken image" tekentje linksboven.
De rest van het template zie ik wel
De rest van het template zie ik wel
Heb je de logo's in de imageset van je style staan en ook zo genoemd zoals ze moeten? Dus site-logo-1.png (en dan andere nummers)?
Heb je ook de buffer geleegd? Het kan even duren voordat hij de afbeeldingen er ook bij vind, dus misschien even F5'en.
Heb je ook de buffer geleegd? Het kan even duren voordat hij de afbeeldingen er ook bij vind, dus misschien even F5'en.
Jeroen
-
Het is gelukt, maar kan iemand me vertellen hoe ik de "0 new messages" en de tijd onder de header kan krijgen?
OverallHeader