Goedemiddag,
Ik heb even een vraag. Op phpbb.nl forum zelf is de breedte ongeveer het zelfde als mijn forum.
Echter hier is de breedte van de categoriebalk? wat smaller of juist breeder, waardoor de tekst 'Onderwerpen' en 'Berichten' Goed zichtbaar zijn.
http://www.phpbb.nl/forums/
Bij mijn forum lopen de 2 woorden door elkaar heen.
Weet iemand de oplossing hiervoor?
Alvast bedankt
Breedte
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Breedte
Ik snap niet wat je bedoelt
Misschien kan je ons even wat voorbeelden geven?

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
http://www.phpbb.nl/forums
als je hierheen gaat, en dan ctrl + f (zoeken) intypt: Onderwerpen
Dan wordt het gehighlight, onderwerpen / berichten die 2 kopjes boven de categoriebalk zeg maar
Bij mijn site lopen die door elkaar heen, OnderwerpBerichten, zo staat het de en van onderwerpen loopt door berichten heen omdat te weinig plek heeft.
Normaal gesproken, en op deze site ook staat het zo:
Categorie
3.0 phpbb Stijlen.................................................Onderwerpen.......Berichten
post hier je stijl vragen............................................12..................220
Bij mij site:L
Categorie...............................................................en (van onderwerpen loopt door berichten)
Test stijlen.....................................................OnderwerpBerichten
hier kan je vragen stellen........................................12........220
als je hierheen gaat, en dan ctrl + f (zoeken) intypt: Onderwerpen
Dan wordt het gehighlight, onderwerpen / berichten die 2 kopjes boven de categoriebalk zeg maar
Bij mijn site lopen die door elkaar heen, OnderwerpBerichten, zo staat het de en van onderwerpen loopt door berichten heen omdat te weinig plek heeft.
Normaal gesproken, en op deze site ook staat het zo:
Categorie
3.0 phpbb Stijlen.................................................Onderwerpen.......Berichten
post hier je stijl vragen............................................12..................220
Bij mij site:L
Categorie...............................................................en (van onderwerpen loopt door berichten)
Test stijlen.....................................................OnderwerpBerichten
hier kan je vragen stellen........................................12........220
Heb je niet de link van je eigen website? Daar bevind zich de fout! Dus het is makkelijker als we dat even kunnen zien.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
www.jouwverhaalkwijt.nl
ook wil ik categorie kleur achtergrond veranderen. Had de kleur gevonden en verandert in thema's maar hij verandert niet :S
ook wil ik categorie kleur achtergrond veranderen. Had de kleur gevonden en verandert in thema's maar hij verandert niet :S