http://mwebdesign-forum.freehostia.com/ (link wordt binnenkort veranderd)
Ik heb een style gedownload (proFormell.v1.2.2) en op die, maar ook de standaard staan de gegegevens van de persoon die iets post rechts in het scherm. (dus avatar en naam enzo). En ik zou dat graag links willen (voor de tekst) zoals je bij veel fora's ziet.
Hoe moet ik dat doen? Ik heb al in de PHP codes gekeken, maar ik kom er niet uit.
Mvg,
Maurice
Script veranderen > User gegevens links
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
Re: Script veranderen > User gegevens links
In de knowledge base van phpBB.com staat een artikel over het naar links krijgen van de profielen: Knowledge Base - Prosilver: Profiles on Left
Jouw style is prosilver gebasseerd dus daarvoor kan je die uitleg gebruiken

Verplaatst van 3.0 Support naar 3.0 Stijlen
- Pietje
Jeroen
-
Ik heb alles aangepast.. maar nogsteeds houd hij alles rechts.. raar..Pietje schreef:In de knowledge base van phpBB.com staat een artikel over het naar links krijgen van de profielen: Knowledge Base - Prosilver: Profiles on Left
Kijk: http://mwebdesign-forum.freehostia.com/ ... hp?f=2&t=2
Ik weet zeker dat ik alles heb aangepast...
Heb je na het doorvoeren van de wijzigingen ook de buffer van je forum geleegd?
Dat doe je op de hoofdpagina van het beheerderspaneel, daar is een knop om de buffer te legen.
Altijd als je wijzigingen doet in template bestanden moet je de buffer legen wil je verandering zien.
Dat doe je op de hoofdpagina van het beheerderspaneel, daar is een knop om de buffer te legen.
Altijd als je wijzigingen doet in template bestanden moet je de buffer legen wil je verandering zien.
Jeroen
-
Dat was het! Heel erg bedankt, dat was ik vergeten.. Egt mega bedankt! Het is inorde nu!Pietje schreef:Heb je na het doorvoeren van de wijzigingen ook de buffer van je forum geleegd?

Graag gedaan, dat moet je dus altijd doen nadat je in template bestanden ge-edit hebt 

Jeroen