Vraag overall_header na update

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Mar
Contacteer:

Vraag overall_header na update

Bericht door Mar » 21 nov 2009, 20:45

• Adres van je forum: http://www.praatmee-online.nl
    Event. modificaties op je forum: Geen
    Wanneer ontstond het probleem? Na de update van 3.0.5 naar 3.0.6
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Mijn vraag is vrij simpel (denk ik). Ik zou graag zowel op het forum, de bovenste balk (waar het logo in staat) in dezelfde kleur willen hebben als de balk waar Forum, Onderwerpen, Berichten, Laatste Bericht in staat. Ik gebruik de standaard Subsilver2 style, maar klopt het dat in deze stijl deze kleur 'verloopt'?

Ik heb bovenstaande vraag op 30 december 2008 gepost op dit forum en dat is toen naar alle tevredenheid opgelost, echter.....
Nu na het updaten van 3.0.5 naar 3.0.6 is het probleem weer ontstaan. Ik heb gekeken of ik hetzelfde 'trucje' weer kan toepassen, maar het stylesheet.css ziet er nu heel anders uit en ik wil het niet verknoeien. Is er iemand die mij toch nog even kan helpen.

Het onderwerp stond hier: viewtopic.php?f=54&t=48686&p=387924&hil ... er#p387924

Mar
Contacteer:

Re: Vraag overall_header is opgelost

Bericht door Mar » 23 nov 2009, 17:56

Ik heb met enig geworstel en uitproberen, mijn eigen vraag opgelost. Dus dit onderwerp kan verwijderd worden of op slot.

Jeroen

Re: Vraag overall_header na update

Bericht door Jeroen » 23 nov 2009, 18:02

De modjes sluiten alleen topics als ze niet aan de regels voldoen :)
Maar in ieder geval goed dat je er zelf uit gekomen bent.
Jeroen

Plaats reactie