Hallo,
Ik ben sinds vandaag bezig met een stijl te maken voor versie 3.
Alleen nu wil ik dat de avatar in de overall_footer komt en de rank.
Alleen ik heb al diverse dingen geprobeerd en ook gezocht maar ik krijg het alleen voor elkaar als je op de memlist klikt dan komt ie er wel te staan alleen als ik weer naar de home ga dan is hij weer weg ... wat en war moet ik zijn?
Alvast enorm bedankt!
Overall_Header vraagje
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Overall_Header vraagje
Met vriendelijke groet,
Michael Braam
Michael Braam
Re: Overall_Header vraagje
Kijk even naar de functie get_user_avatar()
Die haalt voor jouw de avatar gegevens op. Plak ze aan een template-variabele en dan kan je ze op de pagina waar jij de avatar wilt zien zichtbaar maken.
Die haalt voor jouw de avatar gegevens op. Plak ze aan een template-variabele en dan kan je ze op de pagina waar jij de avatar wilt zien zichtbaar maken.
Hallo,
Ik ben weer begonnen met het project vandaar mijn late reactie.
Maar kan je mij meer vertellen over in welk bestand ik moet zijn en dit moet aanpassen want ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit moet doen.
Nogmaals enorm bedankt voor de moeite!
Ik ben weer begonnen met het project vandaar mijn late reactie.
Maar kan je mij meer vertellen over in welk bestand ik moet zijn en dit moet aanpassen want ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit moet doen.
Nogmaals enorm bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
Michael Braam
Michael Braam
Inmiddels weer opgepakt maar wie kan mij vertellen hoe ik te werk moet gaan welk bestand enz.
Alvast enorm bedankt!
Alvast enorm bedankt!
Laatst omhoog gehaald door M.Braam op 14 apr 2010, 12:15.
Met vriendelijke groet,
Michael Braam
Michael Braam