header include

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
bloodcrave

header include

Bericht door bloodcrave » 28 apr 2009, 21:39

Hey,

hoe kan ik een tpl bestand in de phpbb header includden ?
ik heb namelijk een tpl bestand van me header apart en die zou ik graag als header op me forum willen gebruiken. Is dat mogelijk of moet ik de header toch opnieuw stijlen ?

Jim
Contacteer:

Re: header include

Bericht door Jim » 28 apr 2009, 21:47

Je kan de header van phpBB aanpassen in het overall_header.html bestand in de styles/jestijl/template map.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

bloodcrave

Bericht door bloodcrave » 29 apr 2009, 00:27

Jim schreef:Je kan de header van phpBB aanpassen in het overall_header.html bestand in de styles/jestijl/template map.
Ja dat snap ik maar kan ik ook een header includden ?

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 29 apr 2009, 07:50

Je kan je eigen header als die in de template map van je stijl is includen hiermee:

Code: Selecteer alles

<!-- INCLUDE myheader.html -->
Maar, het zou niet slim zijn om de hele header van phpBB weg te gooien, aangezien er veel dingen waar phpBB gebruik van maakt in de overall_header geregeld worden.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Plaats reactie