Hey,
hoe kan ik een tpl bestand in de phpbb header includden ?
ik heb namelijk een tpl bestand van me header apart en die zou ik graag als header op me forum willen gebruiken. Is dat mogelijk of moet ik de header toch opnieuw stijlen ?
header include
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: header include
Je kan de header van phpBB aanpassen in het overall_header.html bestand in de styles/jestijl/template map.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
-
Ja dat snap ik maar kan ik ook een header includden ?Jim schreef:Je kan de header van phpBB aanpassen in het overall_header.html bestand in de styles/jestijl/template map.
Je kan je eigen header als die in de template map van je stijl is includen hiermee:
Maar, het zou niet slim zijn om de hele header van phpBB weg te gooien, aangezien er veel dingen waar phpBB gebruik van maakt in de overall_header geregeld worden.
Code: Selecteer alles
<!-- INCLUDE myheader.html -->
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder