Op het forum wat ik nu heb: http://forum.onkn.nl werk ik met subtopics en heb ik een stijl waarbij je deze kunt openen en sluiten. Nu wil ik dat deze bij iedereen dicht zijn als je op de pagina komt en dat mensen dan zelf kunnen kijken waar ze interesse in hebben,...
Dit vanwege het feit dat ik wil uitbreiden, dan kunnen mensen beter zoeken, maar als het allemaal open staat, weet men niet waar te zoeken....
Is dit een mogelijkheid ? Of openen ze altijd open?
Dichte submenu's bij begin.
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Dichte submenu's bij begin.
Ik heb dit systeem ook op mijn forum toegepast.
Als die van milkyway hetzelfde opgebouwd is als die van mij dan maakt ie een cookie aan.
De instellingen die de gebruikers dus hebben toegepast zullen onthouden worden.
Wanneer ze een forum dichtzetten zal deze altijd dichtblijven totdat ze deze weer openen.
Gr Dennis
Als die van milkyway hetzelfde opgebouwd is als die van mij dan maakt ie een cookie aan.
De instellingen die de gebruikers dus hebben toegepast zullen onthouden worden.
Wanneer ze een forum dichtzetten zal deze altijd dichtblijven totdat ze deze weer openen.
Gr Dennis
Heey Dennis,
dankje wel.
Weet je ook hoe ik ervoor kan zorgen dat ze bij de eerste keer dat ze op de site komen de submenu's al dicht zijn?
Dankjewel!
dankje wel.
Weet je ook hoe ik ervoor kan zorgen dat ze bij de eerste keer dat ze op de site komen de submenu's al dicht zijn?
Dankjewel!
Nee sorry durf ik niet te zeggen.
Ik vraag me ook af of dit wel verstandig is.
Ik ken je forum natuurlijk niet maar mijns inziens is het misschien juist beter dat eerst alle subforums zichtbaar zijn.
Ze kunnen dan in ieder geval hun eigen keus maken met wat ze dicht willen hebben.
Op deze wijze heb ik het ook op mijn forum gedaan en dat is goed bevallen.
Gr Dennis
Ik vraag me ook af of dit wel verstandig is.
Ik ken je forum natuurlijk niet maar mijns inziens is het misschien juist beter dat eerst alle subforums zichtbaar zijn.
Ze kunnen dan in ieder geval hun eigen keus maken met wat ze dicht willen hebben.
Op deze wijze heb ik het ook op mijn forum gedaan en dat is goed bevallen.
Gr Dennis