edit en quote knoppen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

edit en quote knoppen
Deze heb ik niet meer.
Heb de engelse map gekopierd en NL van gemaakt.
Dan in afbeeldingsets aangeklikt, maar toch krijg ik ze niet te zien op mijn forum.
Heb de engelse map gekopierd en NL van gemaakt.
Dan in afbeeldingsets aangeklikt, maar toch krijg ik ze niet te zien op mijn forum.
Re: edit en quote knoppen
Staat er nog in de Beheerderslog iets van dat de afbeeldingen van nl missen? Misschien moet je even je afbeeldingensets vernieuwen en de buffer legen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Ik zou de map ff hernoemen van NL naar nl 

Waar vind ik mijn beheerderslog?
Zie wel die van de moderators.
Zie wel die van de moderators.
Staat ook met kleine lettersFDCP_NEO schreef:Ik zou de map ff hernoemen van NL naar nl
Beheerderspaneel -> Onderhoud -> BeheerderslogAnnelies schreef:Waar vind ik mijn beheerderslog?
Heb ik ondertussen gevonden en daar staat dit :Afbeeldingenset mist "nl" taalvariabelenJim schreef:Staat er nog in de Beheerderslog iets van dat de afbeeldingen van nl missen? Misschien moet je even je afbeeldingensets vernieuwen en de buffer legen.
Dan betekend het waarschijnlijk dat hij het mapje NL nog steeds niet kan vinden, of het zijn natuurlijk logs voordat je het veranderd hebt, maar daar zit dus wel het probleem.
Als je het al veranderd hebt, misschien helpt het legen van de buffer, vernieuwen van de afbeeldingenset en een harde fresh wel (Ctrl +F5)?
Als je het al veranderd hebt, misschien helpt het legen van de buffer, vernieuwen van de afbeeldingenset en een harde fresh wel (Ctrl +F5)?

Hij doet het ondertussenJim schreef:Dan betekend het waarschijnlijk dat hij het mapje NL nog steeds niet kan vinden, of het zijn natuurlijk logs voordat je het veranderd hebt, maar daar zit dus wel het probleem.

Zijn er ook nederlandse knoppen eigenlijk? Vind ik wel mooier dan engels.
Ligt er wel aan welke stijl je gebruikt, en staan op de Afbeeldingensets pagina van phpBB.nl een paar voor enkele stijlen maar voor andere stijlen zal je helaas de engelse moeten blijven gebruiken of een andere stijl gaan kiezen.
Ik gebruik prosatin_copperJim schreef:Ligt er wel aan welke stijl je gebruikt, en staan op de Afbeeldingensets pagina van phpBB.nl een paar voor enkele stijlen maar voor andere stijlen zal je helaas de engelse moeten blijven gebruiken of een andere stijl gaan kiezen.
Annelies: Zie je alsjeblieft je berichten willen aanpassen, en niet dubbelposten, bedankt
. Ik heb je posts nu samengevoegd.