Nederlandstalige knoppen

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
bodylojohn

Nederlandstalige knoppen

Bericht door bodylojohn » 26 mei 2008, 08:11

Hallo,

Waar vind ik de nl talige afbeeldingensets van de volgende stylen:

Czar orange
DesignBB
Inspiration
SubLite

Als ik 1 van de bovengenoemde stylen gebruik is mijn portal dan ook automatisch in deze style?

Ger
Contacteer:

Re: Nederlandstalige knoppen

Bericht door Ger » 26 mei 2008, 09:54

Czar orange, Inspiration en Sublite zijn volgens mij niet in het Nederlands beschikbaar, maar pin me er niet op vast. Inspriration kun je wel met Colorizeit van ProSilver voor elkaar krijgen denk ik.
DesignBB is gebaseerd op ProSilver, en de knoppen lijken me identiek. Daarvoor kun je dus de imageset van Prosilver gebruiken lijkt me.

bodylojohn

Bericht door bodylojohn » 26 mei 2008, 10:02

Hoi ger,

Dus ik kan ook de afbeeldingenset van een ander nederlands thema gebruiken binnen een andere style?

bodylojohn

Bericht door bodylojohn » 26 mei 2008, 10:09

Om op mijn eerste vraag terug te komen:
Als ik een portal installeer veranderd de style dan ook mee van dat portal als ik een nieuwe style installeer?
Graag niet bumpen binnen 24 uur. ;)
- Derky

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 26 mei 2008, 11:16

bodylojohn schreef:Om op mijn eerste vraag terug te komen:
Als ik een portal installeer veranderd de style dan ook mee van dat portal als ik een nieuwe style installeer?
Ja, je portaal zal zich aanpassen aan je stijl. :D
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 26 mei 2008, 11:42

bodylojohn schreef:Hoi ger,

Dus ik kan ook de afbeeldingenset van een ander nederlands thema gebruiken binnen een andere style?
Ja hoor, geen probleem. Via beheerderspaneel--> stijlen kun je configureren hoe je een stijl wilt samenstellen (thema/template/imageset). Of overschrijf gewoon de bestanden, dat moet in dit geval denk ik ook niets uitmaken (wel even opletten of het inderdaad allemaal hetzelfde is en zelfde naam heeft).

Met portals heb ik geen ervaring. Qua theme en imageset zal het wel goedzitten, maar met je templates kan ik me voorstellen dat hier en daar wat mist. Probeer het uit op een testsite zou ik zeggen.

Plaats reactie