Style aanpassingen zijn verwijderd na..

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
ToXiQ

Style aanpassingen zijn verwijderd na..

Bericht door ToXiQ » 24 mar 2008, 15:29

dat het volgende is gedaan:

ga naar acp, style template en achter mijn nieuwe template kies ik vernieuw.

Ik krijg dan de volgende melding:
Bevestigen
Ben je zeker dat je alle thema-gegevens wilt hernieuwen in de database met de inhoud van de thema-bestanden van het bestandssysteem? Dit zal alle aanpassingen die reeds verricht zijn met de thema-bewerker, en in de database gestokeerd, overschrijven.
Dit wil ik dus niet en vraag mij af hoe ik mijn aanpassingen als default kan krijgen zodat als een 2e admin dit doet niet alles teruggaat naar oude waarden zoals nu is gebeurt. Ook in de tabel waar een eigen logo in zit zit een verschil van hoogte die in zowel het css bestand (site_logo) en overal_header.html gewoon goedstaan maar toch verkeerd toont

Als ik naar de stylecheet.css kijk staat daar alles goed in en toch zijn er verschillende kleuren (oa link kleuren) terug naar de oorspronkelijke kleur.

Dit is gebeurt op een test forum. Op het forum waar de anderen nog niet mij kunnen komen staat alles goed en ook de files zijn onveranderd.

Ik snap er niks van :cry: en wil dit eigenlijk voorkomen voor in de toekomst.

Ik heb ook mijn cookie verwijderd maar het blijft anders.

mvgr Walter

Niek
Contacteer:

Re: Style aanpassingen zijn verwijderd na..

Bericht door Niek » 25 mar 2008, 19:05

Wanneer je de stijl aanpast in de bestanden zelf en niet via het beheerderspaneel, gaan de wijzigingen niet verloren.
Met de optie vernieuw, leeg je de stijlen cache van je forum. Wanneer je bestanden aanpast via het beheerderspaneel worden de wijzigingen doorgevoerd in diezelfde cache. Wanneer je wijzigingen in de stijl aanbrengt moet je zelfs de cache legen wil je dat het zichtbaar wordt.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

ToXiQ

Re: Style aanpassingen zijn verwijderd na..

Bericht door ToXiQ » 25 mar 2008, 19:22

Hoi Niek,

bedankt voor je reactie. Was dit toevallig net ana het testen en je hebt heeeleeemaaal gelijk :)

Bedankt

mvgr Walter

ps je was me net voor ;)

Plaats reactie