kan geen kleuren veranderen in styl prosilver

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
0neUp

kan geen kleuren veranderen in styl prosilver

Bericht door 0neUp » 06 jan 2008, 16:07

hey hey,

Ik heb iets raars voor, ik heb deze morgen een verse installatie gedaan van phpbb op mijne site en ben dan onmiddelijk begonnen met het aanpassen van de kleuren in de acp bij style, ik doe dit als volgt:

select themes, daar dan de prosilver and edit , dan pas ik de css file aan, zoals andere achtergrond,dan klik ik op submit en ga terug naar themes, daar refresh ik de prosilver, er wordt om bevestinging gevraagd, ik klik yes en viola , de achtergrond is verandert, nu wou ik opnieuw de kleur een beetje bijpassen en gelijk wat ik doe, het kleur blijft staan, ik kan niks meer veranderen.

Ik heb ondertussen phpbb opnieuw geinstalleerd en zelfde probleem, ik kan eenmalig de kleuren aanpassen en dan is het weer gedaan, iemand een idee?

Alvast bedankt!

Robin Huurman

Re: kan geen kleuren veranderen in styl prosilver

Bericht door Robin Huurman » 08 jan 2008, 14:19

Op de homepage kun je proberen om de buffer helemaal te legen, of je verwijderd alle bestanden in de map /cache/ van je ftp. (behalve .htaccess en index.html.

Raimon
Contacteer:

Re: kan geen kleuren veranderen in styl prosilver

Bericht door Raimon » 08 jan 2008, 14:48

Verniew je thema in het beheerderspaneel.

Plaats reactie