Nou zou ik graag al het overige witte zwart willen hebben...maar is het witte nu een spacer of een lijntje in de css? Zo ja, welke? xD
Background categorie/topic-overzicht
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Background categorie/topic-overzicht
Een klein vraagje. Ik zit met un petit problem. Ik heb laatst een skin aangepast, en dat voor een beginner. Maar nu zit ik met een klein probleem.

Nou zou ik graag al het overige witte zwart willen hebben...maar is het witte nu een spacer of een lijntje in de css? Zo ja, welke? xD
Re: Background categorie/topic-overzicht
geef eens de url naar je forum, dan kunnen we het makkelijker zien in de bron he.
Dit is wat je ziet. De URL is niet echt noodzakelijk(gezien het grotendeels nog geheim is).... Ook is dit het enige dat je te zien krijgt x3...dus ik zie het nut niet echt ^^". Uiteraard, als het echt niet anders kan, PM ik hem wel...maar...liever niet x3
Hoe kan ik ooit zien waaraan het ligt als ik niet in de bron kan kijken? Leg me dat eens uit. Ja, ik zie een mooi zwart vlak. Nou ja, dan ligt het ergens aan de css waarin je gedefineerd hebt dat het zwart is. 

Dat zijn de images....die zijn allemaal zwart gemaakt door mij 
Het gaat me nu om het witte stuk, dat wil ik ook graag zwart krijgen. ^^" Ik heb er niet zoveel verstand van, maar het is me wel opgevallen dat de stijl gebaseerd is op subSilver2. Tenminste, er zijn wat dingen te herkennen. Ik PM je de url wel....
Maar het witte moet zwart worden. ^^" Dat de tekst dan niet te lezen valt weet ik xD

Het gaat me nu om het witte stuk, dat wil ik ook graag zwart krijgen. ^^" Ik heb er niet zoveel verstand van, maar het is me wel opgevallen dat de stijl gebaseerd is op subSilver2. Tenminste, er zijn wat dingen te herkennen. Ik PM je de url wel....
Maar het witte moet zwart worden. ^^" Dat de tekst dan niet te lezen valt weet ik xD
Regel 120 van stylesheet.css:
weghalen.
verder:rond lijn 195
en lijne 124, deze:
Firebug doet wonderen 
Code: Selecteer alles
background-color:#F8F8F8;
verder:
Code: Selecteer alles
background:#F8F8F8 url(images/cell.gif) repeat-x scroll left top;
en lijne 124, deze: