imageset ontwikkelen voor phpbb3

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
marijkev

imageset ontwikkelen voor phpbb3

Bericht door marijkev » 14 jul 2007, 13:00

Ik wil een eigen imageset ontwikkelen, nu wil ik weten waar ik allemaal op moet letten.

de icon voor b.v. nieuwe berichten heeft een standaard grote. als ik nieuw ontwerp maakt en deze zijn wat groter heeft dit invloed op het script. of voor de updates.

bij de oude versie hadden we de imageset ook veranderd maar wat bleek dat wanneer je uitlogde en weer inlogd alle nieuwe postings die je nog niet gelezen had, ineens als gelezen stonden. Dat wil ik nu voorkomen.

bij Nieuwe berichten [ populair ] krijgt je een simpel bewegend icontje te zien, welke tool heb ik nodig om dit te kunnen realiseren.

marijke

ElbertF
Contacteer:

Re: imageset ontwikkelen voor phpbb3

Bericht door ElbertF » 14 jul 2007, 13:20

Je kopieert gewoon een andere imageset-map en vervangt de afbeeldingen met die van jou. Belangrijkste is dat je imageset.cfg aanpast, hier kun je de bestandsnamen en afmetingen opgeven (de naam die je opgeeft moet hetzelfde zijn als de mapnaam).

Plaats reactie