Status toevoegen aan leden

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
flinkefreddy
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 nov 2014, 14:21

Status toevoegen aan leden

Bericht door flinkefreddy » 06 apr 2015, 10:14

Beste Service team en leden,

Mijn forum handelt rond oldtimer bromfietsen, en we zijn sinds kort officieel erkend als oldtimerclub door de Belgische Federatie voor Oude Voertuigen (waar ik best wel fier op ben ;) ) Nu hebben leden de mogelijkheid om FULL CLUB MEMBER te worden mits ze een stukje lidgeld betalen aan onze club, waarbij zij op hun beurt tal van voordelen kunnen genieten. Nu komt mijn vraag, ik zou graag de leden een speciale status geven in hun (leden details hokje) rechts in beeld bij hun berichtjes. Ik had eerst het idee om een speciale groep aan te maken en hun nickname's een ander kleurtje te geven en de groep een speciale avatar toe te wijzen. Maar het resultaat is niet echt zoals ik het in gedachte had. Leden in de groep kunnen namelijk niet hun eigen avatar behouden en enkel de kleur van de namen veranderen vind ik te onopvallend. Daarom vroeg ik me af hoe ik de leden een status kan geven met een mooi embleempje of iets dergelijks. Ik heb het al gezien op soortgelijke forums dus de mogelijkheid zal er wel zijn de vraag is enkel hoe. Kan er iemand mij de weg naartoe wijzen en misschien nog belangrijker, kan ik dat als IT noob zelf uitvoeren?

Alvast bedankt voor jullie reacties en eventuele hulp

Prettig Paasweekend en,

Groetjes vanuit het voor het moment bewolkte Belgie

;)

Gebruikersavatar
Theriddler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 20 apr 2012, 07:47
Contacteer:

Re: Status toevoegen aan leden

Bericht door Theriddler » 06 apr 2015, 11:01

misschien zoek je zoiets:

[RC]Multiple ranks (not linked to usergroups) - 1.03

https://www.phpbb.com/community/viewtop ... 0&t=967635

Of deze:

Special and Normal Rank Images

https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... nk_images/

flinkefreddy
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 nov 2014, 14:21

Re: Status toevoegen aan leden

Bericht door flinkefreddy » 06 apr 2015, 12:03

Inderdaad dat is het ongeveer maar dan met een iet wat mooier en embleem 8-)

Plaats reactie