Foto galerij

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Michelle1950
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 feb 2011, 14:15

Foto galerij

Bericht door Michelle1950 » 09 jul 2014, 09:05

  • Adres van je forum:

    http://transcommunity.nl/forum/

    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?een maand geleden
    phpBB versie:3


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?naamsverandering
    Wat is het probleem?
foto galerij

Beste mensen ik heb een problemen met mijn foto galerij.
Een groot aantal leden kunnen geen fotoalbum creëren ze worden geweigerd.
Ik heb er alles aangedaan om het na te kijken in de mod in mijn ogen staat alles goed
Maar het lukt mij niet om het te repareren, ook de update gaat fout.
Graag hier hulp bij ik kom er niet meer uit .
Alvast bedankt

Michelle
Laatst gewijzigd door Michelle1950 op 09 jul 2014, 13:43, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Foto galerij

Bericht door David » 09 jul 2014, 09:37

Als je wilt dat gebruiker albums kunnen aanmaken dat moet je de permissies zo hebben ingesteld dat ze een persoonlijk album kunnen maken. Heb je dat al gedaan?

Welke foto galerij gebruik je en welke versie heb je op dit moment? Kun je uitleggen wat er fout gaat bij het updaten?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Michelle1950
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 feb 2011, 14:15

Re: Foto galerij

Bericht door Michelle1950 » 09 jul 2014, 10:17

Beste David ik krijg het niet voor elkaar met de permissies ik weet het niet meer .Graag hulp hier bij

Hier de link van de fotogalerij voor de update wat mijn niet lukte.http://www.flying-bits.org/download.php?mod_id=6

Michelle http://transcommunity.nl/forum/

Michelle1950
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 feb 2011, 14:15

Re: Foto galerij

Bericht door Michelle1950 » 09 jul 2014, 13:55

Door de naams verandering stond er een verkeerde link hier beschreven ik heb het veranderd ik hoop dat jullie mij nog willen helpen met het probleem.
http://transcommunity.nl/forum/



Michelle

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Foto galerij

Bericht door David » 09 jul 2014, 18:32

Welke versie van deze modificatie heb je nu? Wat wil er precies niet lukken met de update, wat lukt niet / wat snap je niet?

De gebruikers zouden als alle permissies goed staan een album moeten kunnen aanmaken in hun Gebruikerspaneel heb je daar al gekeken?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Michelle1950
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 feb 2011, 14:15

Re: Foto galerij

Bericht door Michelle1950 » 09 jul 2014, 19:36

Ja zeker ik heb na alles gekeken dat ben ik gewent maar het gekke hiervan dat de helft van de leden wel een album kunnen maken en de andere helft niet .wat zie ik over het hooft ????????? ik weet het gewoon niet meer daarom vraag ik om hulp hier bij .Ik heb alles uitgeprobeerd .Je mag van mij in het forum komen om er na te kijken de inlog stuur ik dan wel op na jou als je dat wil

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Foto galerij

Bericht door David » 09 jul 2014, 19:42

Ik ben je toch ook aan het helpen, het duurt soms alleen even voor wij alle informatie hebben en wij een idee kan hebben wat het probleem is en welke oplossing daarbij hoort.

Als de ene helft het wel kan en de andere niet, dan is dat merkwaardig. Zit de ene helft in een andere groep dan de andere helft?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Michelle1950
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 feb 2011, 14:15

Re: Foto galerij

Bericht door Michelle1950 » 09 jul 2014, 19:52

Ja dat klopt maar dat is maar een kleine deel dat heb ik ook al geprobeerd ik heb ook een test account zelfde alsde leden dus daar mee geschoven en gekeken als het daar aan licht .Nee dus zo wel in beide groepen kunnen een aantal leden een album aan maken. Ik snap het zelf ook niet meer staat er ergen wat verkeert ingesteld ik kan dat niet vinden ben er ook mee gestopt na 2 dagen.

Michelle1950
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 feb 2011, 14:15

Re: Foto galerij

Bericht door Michelle1950 » 10 jul 2014, 10:07

David ik heb er alles aan gedaan wat jij mij voorstelde bedankt hier voor maar helaas het werkt niet dus ik ben er nu maar mee gestopt. bedankt voor hulp op het forum het heeft helaas niet gewerkt.

Michelle

Michelle1950
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 feb 2011, 14:15

Re: Foto galerij

Bericht door Michelle1950 » 11 jul 2014, 10:24

IK heb het voor elkaar gekregen via een omweg maar het werkt weer het is een puzzel een foute in de database door de naam verandering dus sluit de topic maar.

Michelle

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Foto galerij

Bericht door David » 11 jul 2014, 11:12

Topics worden alleen gesloten als ze niet voldoen aan de regels, fijn dat je het probleem inmiddels hebt kunnen oplossen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie