phpBB Galery

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
dirkje
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2013, 22:38

phpBB Galery

Bericht door dirkje » 09 feb 2014, 22:39

  • Modificatie & Versie:
    Directe link naar de modificatie:
    Adres van je forum: http://www.latexforum.nl
    phpBB versie:3.0.5
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?Nee

    Wat is het probleem?
Ik ben op het moment bezig om dit forum over te nemen omdat de originele beheerder er mee wil stoppen.
Ik heb inmiddels al beheerdersrechten, maar kan nog geen veranderingen aanbrengen omdat ik de inlogcode van de Hosting provider nog niet heb, die krijg ik later dit jaar.
Mijn vraag is nu. het forum is voorzien van de phpBB Galery, is het voor mij mogelijk om daar een fotoalbum voor de leden aan te maken die er om vragen?
Zo ja, hoe doe ik dat, mits ik de rechten daar voor heb?
In het beheerderspaneel zie ik verder geen beperkingen. Voor zover ik kan zien heb ik overal toegang, behalve natuurlijk de Hoster.
Kunnen jullie mij informeren hoe ik dat moet doen.
bvd.

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: phpBB Galery

Bericht door Kevin » 10 feb 2014, 08:26

Als leden de juiste permissies hebben om een album aan te kunnen maken kunnen zij dit doen in hun gebruikerspaneel. Daar komt een tabje gallery bij te staan waar alles te beheren en in te stellen is.

Jij als beheerder kunt geen albums aanmaken voor gebruikers alleen publiekelijke albums.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Plaats reactie