View or mark unread posts 1.0.9 in de stijl helion

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
danny1969
Berichten: 377
Lid geworden op: 21 aug 2007, 19:09
Contacteer:

View or mark unread posts 1.0.9 in de stijl helion

Bericht door danny1969 » 19 nov 2013, 21:13

  • Modificatie & Versie:View or mark unread posts 1.0.9
    Directe link naar de modificatie:https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... ead_posts/
    Adres van je forum:
    phpBB versie:3.0.12
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?verschillende

    Wat is het probleem?
    Na installatie van deze mod blijkt alles in orde behalve dat de link naar het forum een wit beeld geeft. In de berichten die er staan is de mod correct aanwezig. Iemand een idee waar ik mijn fout moet zoeken?

    Enkel bij ucp_pm_viewmessage.html heb ik moeten improviseren bij de mod. Maar dit probleem heeft hier niks met te maken denk ik?

    edit: :oops: in index body heb ik ook moeten improviseren, dus dat zal niet juist geweest zijn.

    Alvast bedankt voor jullie antwoord ;)
edit: Ik geef jullie even de code
index_body.html Deze 2 lijnen heb ik ingevoegd

Code: Selecteer alles

			<!-- IF S_LOAD_UNREADS --> <span class="bull">&bull;</span> <!-- IF S_EXISTS_UNREADS --><a href="{U_SEARCH_UNREAD}">{L_SEARCH_UNREAD}</a><!-- ELSE --><a href="{U_SEARCH_UNREAD}">{L_NO_UNREADS}</a><!-- ENDIF --><!-- ENDIF -->
			<!-- start mod view or mark unread posts (and end mod too) ... added code in preceding line to toggle link text between view unread and no unreads -->
edit: opgelost door wijziging stijl.

Plaats reactie