phpBB onderdeel van een andere website maken, kan dat?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
adijkema
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2013, 15:29

phpBB onderdeel van een andere website maken, kan dat?

Bericht door adijkema » 11 okt 2013, 15:35

Hoi,

Eergisteren heb ik phpBB op mijn eigen server geinstalleerd, in een subdomain. Ander thema gezocht, wijzigingen in de database aangebracht, alles werkt heerlijk. Maar nu vraag ik mij af of ik deze phpBB site in z'n geheel ook onderdeel kan laten zijn van een andere website waar men ook al heeft moeten inloggen. Wie heeft hier ideeën over of ervaring mee? Ik zou het liefst willen eindigen met een situatie waar men direct vanuit een andere site, ingelogd zijnde, kan doorstomen naar phpBB zonder nieuwe inlog. En ook dat men een directe url heeft naar phpBB en dan wél moet inloggen.
Iemand?

VrGr
David

Gebruikersavatar
PhilipvD
Berichten: 1690
Lid geworden op: 23 feb 2008, 20:06

Re: phpBB onderdeel van een andere website maken, kan dat?

Bericht door PhilipvD » 14 okt 2013, 12:18

Welkom op phpBB.nl!

Allereerst zal je wat meer informatie moeten geven wil iemand je kunnen helpen, denk aan wat voor systeem je voor je website gebruikt (Wordpress, Joomla, Drupal of misschien een eigen ontwikkelde CMS o.i.d.?) en welke versie van phpBB je op dit moment geinstalleerd hebt.
Er bestaan modificaties voor integraties met bijvoorbeeld Wordpress, daarmee zou je kunnen realiseren wat je beschrijft.
Mocht je voor je website een systeem gebruiken waarvoor er aan de kant van phpBB (nog) geen modificaties bestaan dan kunnen we je helaas geen kant-en-klare oplossing geven.

Zelf al gegoogeld? :)

Plaats reactie