Logboek ??

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
zoef

Logboek ??

Bericht door zoef » 19 sep 2013, 12:49

Ik heb geen problemen, alleen een vraag.

Voor moderators en beheerders bestaat er een moderatorlogboek en beheerderslogboek. Daarin worden alle handelingen van moderators en beheerders geregistreerd.
Mijn vraag is of er ook een soort logboek bestaat (of te maken is) die bijhoudt welke forumonderdelen of pagina's door leden zijn bezocht of beantwoord.
Ik heb een keer gehoord dat de meeste forums iets dergelijks zouden hebben, maar ik zie dat niet op mijn forum.
Is zoiets te maken? En als dat kan, waar kan ik dat vinden? (heb hier al gezocht, maar vind niet wat ik bedoel)

Al vast bedankt voor het lezen :)

Folkert
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

Ger
Contacteer:

Re: Logboek ??

Bericht door Ger » 19 sep 2013, 14:04

Bedoel je deze MOD wellicht?

zoef

Bericht door zoef » 19 sep 2013, 14:38

Ger schreef:Bedoel je deze MOD wellicht?
Ik heb gekeken wat er te lezen stond en heb het idee dat dit in de richting komt van wat ik zoek, of dat het al is wat ik zoek.
Mijn Engels is matig, maar voor zover ik het heb begrepen worden alle bezoeken van bezoekers (lid of geen lid) geregistreerd?
Het is me alleen nog niet duidelijk of dan alleen het bezoek van de overzichtpagina van het forum (Forumoverzicht met alle forumonderdelen), of ook het bezoek van de rest van het forum wordt geregistreerd.
Want het gaat me vooral ook om te kunnen zien wie wat heeft gelezen op het forum. Bijv. dat er op dit forum ergens voor het beheer te zien is dat mijn naam geregistreerd staat bij het forumonderdeel "Support", of forumonderdeel "Stijlen", of ergens anders. Dat soort logboek bedoel ik.
Wordt dat ook getoond in de MOD waar je me naar verwees?, want dat kan ik er niet meteen uithalen.

In ieder geval al hartstikke bedankt voor de snelle reactie!!!

Vr. groet,
Folkert
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

zoef

Bericht door zoef » 23 sep 2013, 10:30

zoef schreef:
Ger schreef:Bedoel je deze MOD wellicht?
---------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
Want het gaat me vooral ook om te kunnen zien wie wat heeft gelezen op het forum. Bijv. dat er op dit forum ergens voor het beheer te zien is dat mijn naam geregistreerd staat bij het forumonderdeel "Support", of forumonderdeel "Stijlen", of ergens anders. Dat soort logboek bedoel ik.
Wordt dat ook getoond in de MOD waar je me naar verwees?, want dat kan ik er niet meteen uithalen.
Kan iemand mij over bovenstaande nog iets meer zeggen? Is dit ook te vinden in de MOD die werd genoemd?, want dat kan ik er niet uithalen.

Vr. groet,
Folkert

zoef

Bericht door zoef » 28 sep 2013, 20:42

Ik breng dit onderwerp nog maar eens onder de aandacht in de hoop dat iemand mij toch wijzer kan maken.

Vr. groet,
Folkert

David
Contacteer:

Bericht door David » 29 sep 2013, 09:12

Standaard is dat niet mogelijk met deze modificatie,
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

zoef

Bericht door zoef » 29 sep 2013, 19:00

David schreef:Standaard is dat niet mogelijk met deze modificatie,
Dank je wel voor je antwoord David, dan kan ik dit uit m'n hoofd zetten.

Vr. groet,
Folkert

Plaats reactie