- Wat is het probleem?
De nieuwsbrief die ik laatst verstuurde ging in ieder geval in mijn gmail account regelrecht naar de spam afdeling.
Hoe kan dit voorkomen worden? Ik stuur alle mensen wel een herinnering maar volgens mij lezen ze die ook niet...
Code: Selecteer alles
'ACCOUNT_COPPA' => 'Je account is aangemaakt maar moet nog geaccepteerd worden, bekijk je e-mail voor verdere details. Let op ,deze kan ook in uw spam map binnen komen',
'ACCOUNT_EMAIL_CHANGED' => 'Je account is bijgewerkt. Je moet echter wel je account opnieuw activeren. Verdere instructies vind je in de e-mail die je zult ontvangen. Let op ,deze kan ook in uw spam map binnen komen',
'ACCOUNT_EMAIL_CHANGED_ADMIN' => 'Je account is bijgewerkt, maar moet echter nog wel door een beheerder opnieuw worden geactiveerd. De beheerder is op de hoogte gesteld en je zal een e-mail ontvangen wanneer je account (weer) actief is. Let op ,deze kan ook in uw spam map binnen komen',
'ACCOUNT_INACTIVE' => 'Je account is aangemaakt. Dit forum vereist echter accountactivatie, een activatiesleutel is naar het opgegeven e-mailadres gestuurd. Bekijk je e-mail voor verdere informatie. Let op ,deze kan ook in uw spam map binnen komen',
'ACCOUNT_INACTIVE_ADMIN' => 'Je account is aangemaakt. Dit forum vereist echter accountactivatie door een beheerder. De beheerder is op de hoogte gebracht en je zal een e-mail ontvangen zodra je account geactiveerd is. Let op ,deze kan ook in uw spam map binnen komen',