- Modificatie & Versie: phpBB mChat
Directe link naar de modificatie: phpBB mChat
Adres van je forum: BianCiona Paranormaal Forum
phpBB versie: 3.0.11
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Bezig met chat te installeren op stijl prosilver Special Edition
Wat is het probleem? De chat wordt helemaal grijs weergegeven... Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
mChat installeren
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

mChat installeren
Re: mChat installeren
Welkom op phpbb.nl
Meestal houd dat in dat de stijl wijzigingen en/of bestanden niet goed zijn toegepast. Heb jij de prosilver wijzigingen en bestanden ook toegepast op ProsilverSE?

Meestal houd dat in dat de stijl wijzigingen en/of bestanden niet goed zijn toegepast. Heb jij de prosilver wijzigingen en bestanden ook toegepast op ProsilverSE?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ja, voor zover ik weet wel... Ik denk dan dat ik iets heb overgeslagen, ik heb al gekeken maar ik kan niks vinden.
Ik zou sowieso alle stijl wijzigingen voor ProsilverSE nog eens nakijken, heb je na het wijzigingen van deze bestanden je template en theme map ook vernieuwd? Dit kan via je beheerderspaneel, tabblad: stijlen. Als je dat nog niet hebt gedaan zou ik dat eerst even proberen 

Heb ik net gedaan, zowel prosilver als prosilver SE. Heb de buffer geleegd. Zou jij misschien eens even kunnen kijken?
Ik wil best eventjes kijken hoor, als je bereid bent mij de gegevens van je FTP en forum te sturen. Dan kan ik even in je bestanden kijken. En wil ook even in het beheerderspaneel kijken! Je kan alleen nog geen PB's sturen dan mag pas vanaf 5 berichten
Weet niet of dat ook geld voor het e-mailen... als dat ook niet lukt dat stuur ik jouw wel even een berichtje.

Oke, ik plaats dan even 2 berichten onder elkaar. Dan kan ik wel een PB sturen.
Jeej
De chat doet het! Bedankt daarvoor!!! Maar waar lag het probleem nu eigenlijk?
Jeej

Zo te zien had je alleen de template map vernieuwd, nadat ik de theme map vernieuwde werd de chat goed weergegeven
Even een citaat van mijn collega supporter die het mooi uitgelegd heeft:

Even een citaat van mijn collega supporter die het mooi uitgelegd heeft:
Pola schreef:Als je iets in de template bestanden (HTML) van een stijl veranderd, moet je de templates van die stijl vernieuwen.
Als je iets in de thema bestanden (CSS) van een stijl veranderd, moet je het thema van die stijl vernieuwen.
Als je iets bij de afbeeldingen veranderd (imageset.cfg), moet je de afbeeldingenset van die stijl vernieuwen.
Oke, de volgende keer goed opletten... Bedankt voor je hulp David!!!! 

Ik had het nog gezegd in mijn bericht
Maar goed, geen probleem! Het is gelukkig opgelost