Event. modificaties op je forum: Meerdere waaronder Ajax. Chat, NewsPage en Reimg
Wanneer ontstond het probleem? nvt
phpBB versie: phpBB 3.11 Style aangepaste ProFormell
Mijn vraag is: Heb de zeer uitgebreide Advanced Block Mod 114 geïnstalleerd maar wat doet deze precies en is het ook mogelijk dat Volledige Moderators hiermee in het MCP aan de slag kunnen?
Alles is goed verlopen qua installatie van de Mod, jammer dat er geen Nederlandse vertaling van is (of wel?)
Heb zelf het 1 en ander al vertaald, en zodra ik alles duidelijk heb en goed vertaald zal ik deze met jullie delen, maar dat laat ik dan wel weten.
Tijdens het installeren van de language bestanden (doe ik alles handmatig) kwam ik tegen dat Moderator ook Meldingen kunnen doen van Spam of Spammers enzo met deze Moderatie. Maar nu alles werkt kan ik helemaal niks terugvinden hierover qua instellingen in ACP of MCP ?
Zoals je hierboven kan zien, kan ik als Beheerder in het MCP het bericht met "Recheck Spam" nogmaals controleren, echter een Moderator heeft deze mogelijkheid niet en ik wil wel dat ze deze mogelijkheid hebben Ik heb echter geen instelling mogelijkheden gevonden in het ACP permissies hiervoor?
Ook zie ik als Beheerder de mogelijkheid een Icoontje om het bericht te melden, een Moderator ziet dit niet (instelling hiervoor vind ik niet)
Mijn vraag is dan ook wie kan mij wat duidelijkheid geven hoe deze Modificatie precies werkt en hoe kan ik een Moderator ook deze 2 mogelijkheden aanbieden?
BVD