Wiki Mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
KnightBob
Contacteer:

Wiki Mod

Bericht door KnightBob » 04 jan 2013, 21:46

• Modificatie & Versie: -
    Directe link naar de modificatie: -
    Adres van je forum: -
    phpBB versie: 3.0.11
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?-

Wat is het probleem? -
Ik ben bezig met het upgraden van een phpBB 2 forum naar phpBB 3, de skin is al bijna over, alles gaat goed. We maken nu ook met de website gebruik van de phpBB backend. Daarmee gaat alles top zover.

Wat ook op het lijste staat wat we graag willen hebben is een Wiki waar onze leden wat op kwijt kunnen. Omdat we phpBB ook voor de website gebruiken, heeft alles dezelfde look. En dat willen we graag ook op de wiki. Ik heb al gegoogled, maar ik kwam alleen maar bij mods die de status "achtergelaten" hadden. Heeft iemand een idee hoe ik het toch nog steeds voorelkaar kan krijgen?

Pola
Contacteer:

Re: Wiki Mod

Bericht door Pola » 04 jan 2013, 22:20

Deze Wiki MOD is niet verlaten, maar nog wel in development status. Het is al wel een RC versie.
HGN op phpbb.com

KnightBob
Contacteer:

Bericht door KnightBob » 04 jan 2013, 23:23

Fijn dat er toch nog iets in development is in die richting :)

Het enigste jameren dat er bij staat dat je hem niet op een live site moet gebruiken :(

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 04 jan 2013, 23:34

Dat staat standaard bij elke MOD die nog in development is op phpbb.com.
Zolang een MOD niet officieel getest is door het phpbb.com MOD team en vrijgegeven is in de MOD database, geldt altijd het advies om het niet op een live forum te gebruiken. Het is geen verbod, maar installeren van de MOD gebeurt dan wel op eigen risico.
HGN op phpbb.com

Plaats reactie