Nieuwe aanmeldingen indelen op IP-Adres

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Ballie
Contacteer:

Nieuwe aanmeldingen indelen op IP-Adres

Bericht door Ballie » 20 dec 2012, 19:22

• Modificatie & Versie: n.v.t.
    Directe link naar de modificatie: n.v.t.
    Adres van je forum: http://broodnodig.shanai.nl/
    phpBB versie: 3.0.11
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Ik heb een paar verschillende stijlen van Skinlabs geïnstalleerd.

Wat is het probleem?
Ik ben op zoek naar een modificatie om nieuwe aanmeldingen in te delen op IP-Adres. Ik wil dan regelmatig een lijst van spammers kunnen importeren, om vervolgens nieuwe gebruikers die met een IP-Adres die in deze lijst voorkomt, in te delen in een groep zonder rechten.

Als dit mogelijk is, dan ben ik al een heel eind geholpen.

Optioneel zou ik daar ook graag de volgende mogelijkheden in zien:

Zij zouden dan alleen een scherm moeten kunnen krijgen waarin zij contact op kunnen nemen met de beheerder.

Een optie om IP-Adressen uit te sluiten, zodat wanneer een gebruiker mij heeft kunnen overtuigen van zijn/haar goede bedoelingen, eenvoudig alsnog toegang kan krijgen, zonder eerst heel die lijst door te moeten bladeren, om 'm eruit te vissen.

Weet iemand of zoiets al bestaat? Ik heb al een paar uur zitten bladeren, en ik kan niks vinden. Maar misschien kijk ik er ook wel gewoon overheen.

Plaats reactie