Permissies beheerderspaneel Board3 Portal

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
niels doomernik
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 apr 2011, 23:14

Permissies beheerderspaneel Board3 Portal

Bericht door niels doomernik » 17 dec 2012, 08:26

  • Modificatie & Versie: Board3 Portal 2.0.0.
    Directe link naar de modificatie: http://www.board3.de/
    Adres van je forum: http://www.ferrari-chat.nu
    phpBB versie: 3.0.11
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Ja, diversen

    Wat is het probleem?
Een tijdje geleden heb ik mijn phpBB installatie up to date gemaakt en meteen wat aanpassingen aan mijn website gedaan, waaronder het installeren van enkele modificaties. Op zich leek alles goed te zijn gegaan, maar nu heb ik dus een klein probleem met het portaal.

Wanneer ik als gast de website bekijk zie ik het portaal gewoon verschijnen, wanneer ik inlog als beheerder zie ik het portaal ook gewoon. Echter als een ander lid is ingelogd wordt het portaal niet meer weergegeven.

Waarschijnlijk gewoon even de permissies instellen, maar........ Bij de permissie-instellingen in het beerderspaneel wordt het portaal niet getoond terwijl dit wel zou moeten. Heeft iemand hier een verklaring voor of weet iemand welke stappen uit het installatieproces ik even moet controleren of opnieuw uit moet voeren? Is er misschien iets nog niet ingeschakeld in het modulebeheer?

Gebruikersavatar
Fridge
Berichten: 1028
Lid geworden op: 25 sep 2006, 19:22
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Permissies beheerderspaneel Board3 Portal

Bericht door Fridge » 17 dec 2012, 11:19

Misschien kijk je er overheen?
Staat bij Beheerderspaneel -> tabblad permissies -> Permissierollen -> Gebruikersrollen -> vervolgens kies je de rol zoals o.a. Standaard mogelijkheden -> tabblad Anders en vervolgens, kan portaal zien/can view portal.

niels doomernik
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 apr 2011, 23:14

Re: Permissies beheerderspaneel Board3 Portal

Bericht door niels doomernik » 17 dec 2012, 12:56

Inderdaad een fout in de permissierollen bij niet-standaard groepen... Had verwacht dat het portal wel een apart tabje onder .mods zou hebben met daarin de instellingen. mChat, Blog etc. hebben dat wel en daar kun je dus wel makkelijk permissies per gebruikersgroep wijzigen.

In ieder geval is het probleem opgelost! :D Thanks voor de snelle reactie!

Plaats reactie