Profiel v.r.n.l. maar ONLINE gaat niet mee.

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
JJunior

Profiel v.r.n.l. maar ONLINE gaat niet mee.

Bericht door JJunior » 01 sep 2012, 15:22

Vanmorgen heb ik het forum geupdate en had de smaak te pakken om wat meer dingen te doen. De style van het forum beviel mij al een tijdje niet, maar ik merkte dat ik niet de enige was. Daarom besloten om voor basic te gaan: pro silver. Wel vond ik dat de profielen links moesten staan, dus dat aangepast.

Alleen nu zit ik met het volgende probleem: de afbeelding van ONLINE staat niet goed. Ik heb al wat rond gesnuffeld, maar kom er zelf niet uit. Zie afbeelding ter verduidelijking:
Afbeelding

Vraag: Hoe kan ik zorgen dat het ONLINE plaatje weer op de juiste plek komt (dus bovenop de foto?!)

Pola
Contacteer:

Re: Profiel v.r.n.l. maar ONLINE gaat niet mee.

Bericht door Pola » 02 sep 2012, 00:38

Normaal ziet het profiel er als volgt uit, onafhankelijk of het profiel nu links of rechts staat:
Afbeelding
Jouw online-afbeelding is niet de originele phpBB prosilver afbeelding, maar een afbeelding die 90 graden naar links gedraaid is.
Wil je de gedraaide online afbeelding aan de linkerkant over de avatar, of wil je de originele online afbeelding aan de rechterkant in de bovenhoek van het profiel?
HGN op phpbb.com

JJunior

Bericht door JJunior » 02 sep 2012, 10:56

Mijn voorkeur gaat uit naar de afbeelding aan de linkerkant OVER de avatar heen, als dat mogelijk is.

Heb inmiddels wel het probleem kunnen oplossen door er een Nederlands imagesset overheen te zetten.

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 02 sep 2012, 21:40

Om de online afbeelding links over de avatar heen te plaatsen, kun je het beste de vorige afbeelding weer gebruiken.

Je moet dan /styles/prosilver/theme/content.css openen
Zoeken naar

Code: Selecteer alles

.online {
	background-image: none;
	background-position: 100% 0;
	background-repeat: no-repeat;
}
En dat vervangen door

Code: Selecteer alles

.online {
	background-image: none;
	background-position: 0% 0%;
	background-repeat: no-repeat;
}
HGN op phpbb.com

JJunior

Bericht door JJunior » 02 sep 2012, 21:46

Dankjewel! :)

Plaats reactie