Opzoek naar een MOD

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Gerard316
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 sep 2007, 22:01

Opzoek naar een MOD

Bericht door Gerard316 » 28 jun 2012, 23:30

Adres van je forum: http://debeer.revengeofsoldiers.nl/phpBB3 (TEST WEBSITE!!!)
phpBB versie:
3.0.10 Nederlands
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
Nee

Wat is het probleem?[/list]

Beste,

Na een drukke tijd ben ik weer begonnen met website's bouwen.
Ik bouw voornamelijk Clan website's voor Online Gaming Clans. Hierbij maak ik gebruik van Webspell.

Webspell is best uitgebreid en je kan veel dingen doen.
Voor mijn eigen clan heb ik ook een website gemaakt. In die tijd dat ik ermee bezig was zag ik dat je zoveel kan doen met webspell. Het is misschien wel ingewikkeld maar ik kom er meestal wel uit. Sommige dingen in webspell zijn onnodig en sommige dingen konden ze beter anders doen. Dit heb ik dus ook gedaan met bepaalde dingen.

Nadeel aan webspell is het forum. Het is onoverzichtelijk. Ik heb geprobeerd een subforum ervan te maken en hierbij heb ik een addon gedownload van iemand. Ook deze addon heb ik veranderd naar mijn smaak alleen hij werkt niet 100% (90%). Ik ben al een tijd bezig om het goed te krijgen maar helaas.

Nu komt het dus. Ik wil PHPBB forum op mijn website gooien. De vraag is hoe doe ik dat? Zijn er mods voor?
Probleem is dat de mensen zich dubbel moeten registreren en dat er dubbele groepen zijn etc etc.

Het enigste wat ik wil is het forum zonder inlog groepen etc etc (van phpbb) te koppelen aan webspell.
Wie o wie zou mij daarbij kunnen helpen? Is daar een mod voor?

Hebben jullie vragen? Stel ze maar ;)

Greetz
Gerard

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Opzoek naar een MOD

Bericht door Paul » 29 jun 2012, 07:49

Gerard316 schreef:Hebben jullie vragen? Stel ze maar ;)
Heb je zelf al wat gezocht en uitgeprobeerd? Want je klinkt van niet namelijk.

Gerard316
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 sep 2007, 22:01

Re: Opzoek naar een MOD

Bericht door Gerard316 » 29 jun 2012, 10:34

paul schreef:
Gerard316 schreef:Hebben jullie vragen? Stel ze maar ;)
Heb je zelf al wat gezocht en uitgeprobeerd? Want je klinkt van niet namelijk.
Ik probeer alles uit en tegelijke tijd vraag ik het.
Probleem met mij is dat ik wel weet wat ik moet doen maar niet weet hoe.

Als ik nou precies weet wat wat is dan zou ik misschien verder komen :P
Dan kan ik juist meer proberen ;)

Greetz
Gerard

Gebruikersavatar
brandsrus
Berichten: 1966
Lid geworden op: 01 jul 2005, 19:38
Locatie: r. Лeувapдeн
Contacteer:

Re: Opzoek naar een MOD

Bericht door brandsrus » 29 jun 2012, 20:47

Tja. wat wil je nu precies. Een content management systeem of een forum. Wat gaat de hoofdmodus worden? Wat wordt het belangrijkst?

Misschien kun je het verhaal wat concretiseren met hoe je het voor ogen ziet en met eventueel websites waar je ideeen hebt geplukt. Het is nu een beetje luchtledig het verhaal en ik kan er in ieder geval niet veel mee.

Gerard316
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 sep 2007, 22:01

Re: Opzoek naar een MOD

Bericht door Gerard316 » 29 jun 2012, 21:40

brandsrus schreef:Tja. wat wil je nu precies. Een content management systeem of een forum. Wat gaat de hoofdmodus worden? Wat wordt het belangrijkst?

Misschien kun je het verhaal wat concretiseren met hoe je het voor ogen ziet en met eventueel websites waar je ideeen hebt geplukt. Het is nu een beetje luchtledig het verhaal en ik kan er in ieder geval niet veel mee.
Nu komt het dus. Ik wil PHPBB forum op mijn website gooien. De vraag is hoe doe ik dat? Zijn er mods voor?
Probleem is dat de mensen zich dubbel moeten registreren en dat er dubbele groepen zijn etc etc.


Als je weet wat Webspell is dan moet je toch wel snappen wat ik wil?
Er zijn zoveel topics gemaakt met de vraag of iemand phpbb kan integreren in webspell.
Helaas krijgen de mensen nooit een reactie.

Ik zal het dan duidelijker maken hoe ik het voor ogen zie.
Complete website gemaakt met Webspell. Webspell forum eruit gooien en phpbb forum erin knallen en sommige functies kunnen weg blijven. Functies zoals Gebruikerspaneel, Berichten, Leden, registreren, uiloggen, inloggen. Dit zit namelijk al in webspell. Beheerderspaneel waar je dus forums kan aanmaken wil ik over zetten in de admin van webspell zelf. Dus eigenlijk alleen de gedeelte waar mensen hun topics kunnen aanmaken en kunnen reageren.

Als er nog steeds iets niet duidelijk is hoor ik dat graag :)

Greetz
Gerard

Gerard316
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 sep 2007, 22:01

Re: Opzoek naar een MOD

Bericht door Gerard316 » 11 jul 2012, 13:58

Dit is dus wat ik bedoel en waarom je haast niks ziet daar over :)

Gebruikersavatar
Pola
Berichten: 1495
Lid geworden op: 19 jan 2012, 14:40
Contacteer:

Re: Opzoek naar een MOD

Bericht door Pola » 11 jul 2012, 19:11

Blijkbaar is er dus toch (te) weinig behoefte naar een geintegreerde phpBB met Webspell. Anders zouden er ongetwijfeld al MOD's voor bestaan.
Tot ik dit onderwerp las, had ik ook nog niet van Webspell gehoord.
HGN op phpbb.com

AquaTerra
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 mei 2012, 21:28
Contacteer:

Re: Opzoek naar een MOD

Bericht door AquaTerra » 11 jul 2012, 20:20

http://www.youtube.com/watch?v=XXiDUqrAFQo

zoiets?

via google zijn er meerdere mensen te vinden die het voor elkaar hebben gekregen. wellicht kan je hen een bericht sturen?

Plaats reactie