Topic omschrijving wordt niet ondhouden

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
David
Contacteer:

Topic omschrijving wordt niet ondhouden

Bericht door David » 27 jan 2012, 13:59

Volgens mij heb ik deze modificatie inmiddels een maand, ik heb wat kleine aanpassingen moeten doen om deze modificatie te krijgen zoals ik wil. Dat houd in dat ik het tekstvak heb vergroot, gezorgd dat ik via de database meer karakters mag gebruiken, en gezorgd in de bestanden dat die karakters ook zichtbaar worden. Dat werkt allemaal fantastische, alleen nu is er één probleem...

Als ik een topic wil wijzigingen onthoud hij de topic omschrijving niet, ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe dit komt. Het is beetje vreemd om steeds opnieuw de omschrijving te moeten toevoegen dus zou graag een oplossing vinden.

Standaard werkt het wel, dus ben even opzoek gegaan. Vermoedelijk komt het door de posting_editor.html

Ik heb daar:

Code: Selecteer alles

<!-- IF S_DESC_TOPIC -->
		<dl style="clear: left;">
			<dt><label for="desc">{L_TOPIC_DESC}:</label></dt>
			<dd><textarea name="desc" id="desc" rows="8" cols="176" style="height: 5em" value="{TOPIC_DESC}" class="inputbox autowidth" /></textarea></dd>
		</dl>
	<!-- ENDIF -->
Origineel is:

<!-- IF S_DESC_TOPIC -->
			<dd><input type="text" name="desc" id="desc" size="45" maxlength="100" tabindex="2" value="{TOPIC_DESC}" class="inputbox autowidth" /></dd>
		</dl>
	<!-- ENDIF -->
Ik wil de tekst box eigenlijk groter hebben, maar wil ook dat hij de omschrijving onthoud, ziet iemand het probleem en kan die me dan helpen naar een oplossing?

Ik heb ook een support topic op phpbb.com

BVD
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

David
Contacteer:

Re: Topic omschrijving wordt niet ondhouden

Bericht door David » 27 jan 2012, 18:56

Bedankt voor de link Paul, ik heb gekeken op die website... maar om eerlijk te zijn geeft het me nog niet echt duidelijkheid wat ik nu verkeerd heb gedaan. Ook als ik mijn stuk code en het origineel vergelijk zie ik niet wat het probleem nu.

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 27 jan 2012, 21:05

Probeer het volgende eens:

<!-- IF S_DESC_TOPIC -->
         <dd><textarea name="desc" id="desc" rows="8" cols="176" style="height: 5em" class="inputbox autowidth">{TOPIC_DESC}</textarea></dd>
      </dl>
   <!-- ENDIF -->
HGN op phpbb.com

David
Contacteer:

Bericht door David » 27 jan 2012, 21:45

Ik dacht eerst even dat het niet werkte, maar goed had me cache nog niet geleegd :mrgreen: Nadat gedaan te hebben, kwam ik er achter dat het werkt. Ik ben een blij man dat het nu helemaal goed functioneerd, mag ik je hartelijk bedanken voor je hulp :D

Plaats reactie