Poll installeren
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Poll installeren
Wie weet hoe ik een poll kan installeren in 3.0.10 .. het portal staat er al in, maar ik zie geen poll
www.femmunity.me
Bedankt!
www.femmunity.me
Bedankt!
Re: Poll installeren
Bedankt! Maar hoe voeg ik een poll toe wat onderaan mijn portaal verschijnt. Dus op de index van het portaal en niet in en bericht.
Verplaatst naar modificaties
Volgens mij moet je hiervoor simpelweg in het beheerderspaneel bij het stukje over de portal een poll aanmaken.- Ger
Ja dat dacht ik ook, maar die optie staat er niet tussen.
Peilingen staat er wel tussen, en dat is volgens mij het zelfde!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Gezien en gelukt. bedankt!
Ik heb hem net even zelf geïnstalleerd op mijn testboard. Onder het tabje .MODS (of welke hoofdmodule je hebt geselecteerd tijdens installatie) vind je het kopje portal. Daaronder vind je de 17 subitems voor de configuratie van je portal, waaronder de poll. Daarbij kun je een en ander configureren.
In mijn vorige post had ik het niet helemaal juist; je maakt geen separate poll aan via de portal, maar je selecteert van welke forum(s) je de polls wil tonen in je portal, indien aanwezig.
In mijn vorige post had ik het niet helemaal juist; je maakt geen separate poll aan via de portal, maar je selecteert van welke forum(s) je de polls wil tonen in je portal, indien aanwezig.