Beste mensen,
ik heb de advertisement manager, maar aangezien de plaatsen wat krap zijn vroeg ik me af of ik een rollator kon invoegen op die plaatsen, of misschien een functie die de ad om de zoveel seconden veranderd naar een andere ?
Graag hoor ik jullie ideetjes.
Mvg,
RSSD
Advertisement Manager vraagje.
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Advertisement Manager vraagje.
Laatst gewijzigd door Derky op 10 nov 2011, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst van phpBB Discussie
Reden: Verplaatst van phpBB Discussie
Re: Advertisement Manager vraagje.
In de contrib map van die MOD zit sowieso al een uitleg hoe je meer advertentieposities kunt toevoegen. Heb je die al bekeken?
Verder ben je helemaal vrij wat je invult als HTML voor de advertentiecode. Als jij daar een wisselende advertentie van wil maken kun je daarvoor dus eenvoudig de HTML aanpassen. Er zijn zat javascripts online beschikbaar die je banners laat roteren.
Verder ben je helemaal vrij wat je invult als HTML voor de advertentiecode. Als jij daar een wisselende advertentie van wil maken kun je daarvoor dus eenvoudig de HTML aanpassen. Er zijn zat javascripts online beschikbaar die je banners laat roteren.