Mod vraag..
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Mod vraag..
Ik vroeg me af, wat nou de beste Automod is, en welke het meest word gebruikt.
En makkelijk te installeren zijn.
Ik ben nog namelijk niet goed met php..
Ik ben van plan om sowieso een nieuwe style (template) te nemen.
Dus ook de nieuwe styles accepteert.
En makkelijk te installeren zijn.
Ik ben nog namelijk niet goed met php..
Ik ben van plan om sowieso een nieuwe style (template) te nemen.
Dus ook de nieuwe styles accepteert.
Re: Mod vraag..
Je bedoelt modificaties denk ik, Automod is een tool waarmee je modificaties kan installeren daar is maar 1 versie van.
De vraag welke mods goed zijn, komt vaker voorbij. Het blijft moeilijk om daar advies in te geven. Omdat het helemaal aan de wensen en doelen van het forum/beheerder ligt. Iets wat ik leuk en goed vind. Is voor jouw forum misschien helemaal niet van toepassing.
Wat wil je bijvoorbeeld met je forum? wat is je doelgroep? Wat is doel van je forum?
De vraag welke mods goed zijn, komt vaker voorbij. Het blijft moeilijk om daar advies in te geven. Omdat het helemaal aan de wensen en doelen van het forum/beheerder ligt. Iets wat ik leuk en goed vind. Is voor jouw forum misschien helemaal niet van toepassing.
Wat wil je bijvoorbeeld met je forum? wat is je doelgroep? Wat is doel van je forum?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ik run nu een muziek- forum.
Puur ingesteld op het promoten en sharen jou tracks:
Ik wil bijv:
- donation system (pay-pal) etc
- Voorvoegsels
- portal installeren
- hide + thanks als het mogelijk is.
EN NOG EEN PAAR DINGEN.
Puur ingesteld op het promoten en sharen jou tracks:
Ik wil bijv:
- donation system (pay-pal) etc
- Voorvoegsels
- portal installeren
- hide + thanks als het mogelijk is.
EN NOG EEN PAAR DINGEN.
Als het goed is zijn dit de portals die bestaan, weet niet of hij bij allemaal zo is. Maar bij de 2de zit al een donatie systeem verwerkt.
phpbb3 portal
board3 portal
Easy portal
Een mod met voorvoegsels ken ik niet, maar hij kan uiteraard wel bestaan.
Ik heb onderstaande hide mods gevonden, ik ben er niet zoo in thuis in de hide mods. Dus zou niet precies weten wat nu de beste oplossing voor je is.
Guest Hide BB-Code MOD
Adaptive Hide BBcodes
Je kan uiteraard ook zeld eens in de mod database kijken op phpbb.com er staan genoeg handige mods in!
phpbb3 portal
board3 portal
Easy portal
Een mod met voorvoegsels ken ik niet, maar hij kan uiteraard wel bestaan.
Ik heb onderstaande hide mods gevonden, ik ben er niet zoo in thuis in de hide mods. Dus zou niet precies weten wat nu de beste oplossing voor je is.
Guest Hide BB-Code MOD
Adaptive Hide BBcodes
Je kan uiteraard ook zeld eens in de mod database kijken op phpbb.com er staan genoeg handige mods in!
ZO'N PORTAL INSTALLEREN is dat moeilijk.
Nog nooit gedaan.
Ik weet me god niet waar ik zou moeten beginnen...
Nog nooit gedaan.
Ik weet me god niet waar ik zou moeten beginnen...
Als je echt beginner bent, kan het lastig zijn om een mod te installeren. Als beginner zou ik een test forum maken online of op een locale webserver op je computer. En daar oefenen met mods installeren, als er dan wat mis gaat is er weinig aan de hand. Je zult het misschien aantal keren opnieuw moeten doen. Maar je leert het dan wel. Als je het echt goed kan kun je live gaan installeren, altijd een backup maken als je live gaat werken, je kunt dan altijd terug, zoals je bent begonnen, lees hier onder de 2 wiki artikelen eens door.
http://wiki.phpbb.nl/Modificaties
http://wiki.phpbb.nl/3.x/Modificatie_installeren
Je kan hier altijd vragen stellen als je iets niet snap, of als er iets mis gaat.
Een andere oplossing is automod die doet bijna al het werk voor je. Maar enige technische ken blijft wel nodig.
Hoop dat je er iets mee kunt!
http://wiki.phpbb.nl/Modificaties
http://wiki.phpbb.nl/3.x/Modificatie_installeren
Je kan hier altijd vragen stellen als je iets niet snap, of als er iets mis gaat.
Een andere oplossing is automod die doet bijna al het werk voor je. Maar enige technische ken blijft wel nodig.
Hoop dat je er iets mee kunt!
bedankt ervoor..
Ik heb even een test-forum aangemaakt, gewoon nieuwe db etc gemaakt.
Alleen ik krijg alles als ik download via xml file ?
wat doe ik verkeerd dan,, vroeger kreeg je mapjes en die moest je uploaden, en dan bewerken..
Ik heb even een test-forum aangemaakt, gewoon nieuwe db etc gemaakt.
Alleen ik krijg alles als ik download via xml file ?
wat doe ik verkeerd dan,, vroeger kreeg je mapjes en die moest je uploaden, en dan bewerken..