Bestaande modificatie

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
David
Contacteer:

Bestaande modificatie

Bericht door David » 28 jan 2011, 15:34

Ik vraag mij het volgende af:

Mag je van een bestaande modificatie een ander soort modificatie maken. Ik wil namelijk een bestelformulier voor mijn forum maken, waarmee ik:

voor/ achternaam, Adres, postcode ,woonplaats,Aantallen van het product,Nog plaats voor een bericht

toegestuurd kan krijgen van mensen die wat willen bestellen. Z'n soort modificatie bestaat eigenlijk niet! In een ander topic vroeg iemand naar post formulier, maar die mods die daar zijn gegeven zijn ook niet wat ik zoek.

Nu dacht ik dat misschien van deze modificatie contact_admin_306 die ik overigens al gebruik op mijn forum. Een 2de op zich zelf staande modificatie zou kunnen laten maken! Ten eerste vroeg ik me af of dit überhaupt wel mag en of dit wel kan!

Wil alvast wat informatie inwinnen voor ik iemand ga vragen of die dit wil doen!

Hopelijk is mijn vraag duidelijk!

Groet
David
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Ger
Contacteer:

Re: Bestaande modificatie

Bericht door Ger » 28 jan 2011, 16:50

Ja hoor, dat mag.

David
Contacteer:

Bericht door David » 28 jan 2011, 22:57

Oké, maar kan je ook makkelijk van deze modificatie een 2de modificatie maken? Zodat je zowel de contact admin mod als de zelf gemaakte Bestel mod kan gebruiken?

Heb totaal geen idee, of dat wel kan en hoeveel werk dat is voor de ander!

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 28 jan 2011, 23:05

Tja, wat is gemakkelijk? De basis ligt er al, er moet met name een onderscheid gemaakt worden tussen beide formulieren. Dat is op zich niet moeilijk, maar je moet wel weten hoe. ;)
Als degene die dit uitvoert een beetje uit de voeten kan met PHP en SQL, dan valt het wel mee. Ik heb de MOD niet uitvoerig bekeken, maar het lijkt me op zich goed te doen.

David
Contacteer:

Bericht door David » 28 jan 2011, 23:23

Makkelijk in de zin van, dat er niet teveel uren in dit klusje gaan zitten. Als iemand de hele structuur moet gaan veranderen, of de halve modificatie moet herschrijven om beide modificatie werkend te krijgen op me forum. Dan gaat het wel erg veel kosten als ik dit wil aten doen. Dan kan beter een andere oplossing zoeken ;) Zelf doen zit er sowieso niet in met mijn kennis en ervaring. Vind zonde om ergens veel in te investeren wat eigenlijk niet z'n grote functie heeft en ook niet continue wordt gebruikt. Maar goed dan gaan we erg afwijken, ik ga eens een paar mensen mailen, en kijken wat daar uitkomt :)

Bedankt voor je informatie

Plaats reactie