Hallo,
Ik ben eigenlijk van plan om de SEO Mod te gaan installeren op mijn nieuw op te zetten forum,maar heb wat vraagjes hierover.
Wat is jullie ervaring met deze mod en werkt het ook echt?
Is het verstandig om eerst deze Mod te installeren en daarna andere mods,of maakt dat niets uit?
Voor alle duidelijkheid,ik bedoel dus phpBB SEO Premod V 3.0.7-PL1
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Jullie ervaringen met SEO mod,werkt het echt?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Jullie ervaringen met SEO mod,werkt het echt?
Premod versies kunnen wij niet controleren op bijv. veligiheidslekken en juiste inplantatie van de mods.
Ik zou er niet aan beginnen, neem dan de originele versie van phpBB en plaatst zelf die mod erin.
Ik zou er niet aan beginnen, neem dan de originele versie van phpBB en plaatst zelf die mod erin.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
helemaal duidelijk.Kevin schreef:Premod versies kunnen wij niet controleren op bijv. veligiheidslekken en juiste inplantatie van de mods.
Maar wat bedoel je met "neem dan de originele versie van phpBB en plaatst zelf die mod erin"?
Is er ook een officiele Seo mod voor phpbb3?
Jazeker.
Die staan hier. Dat is de SEO modificatie op zichzelf. De premod versie is de SEO modificatie die al door de makers is 'ingebouwd' in phpBB als het ware.
Maar zoals kevin al zegt zijn deze premod pakketten niet officieel uitgegeven en weet je nooit zeker of ze vrij zijn van veiligheidslekken. Wij geven ook beperkte support op dit soort pakketten.

Maar zoals kevin al zegt zijn deze premod pakketten niet officieel uitgegeven en weet je nooit zeker of ze vrij zijn van veiligheidslekken. Wij geven ook beperkte support op dit soort pakketten.
Ik heb niet de premod versie, maar wel deze SEO mod ingebouwd. Tot dus ver zeer tevreden. Hij doet wat hij moet doen. Ook zeer veel instellingen.
De support daar is echter wel belabberd. Je moet niet rekenen op een antwoord. Gelukkig had ik maar 1 probleem die ik zelf kon oplossen.
Verder heeft hij een goede schaalbaarheid. Zonder te veel moeite kon ik hem uitbreiden naar andere (custom) mods.
De support daar is echter wel belabberd. Je moet niet rekenen op een antwoord. Gelukkig had ik maar 1 probleem die ik zelf kon oplossen.
Verder heeft hij een goede schaalbaarheid. Zonder te veel moeite kon ik hem uitbreiden naar andere (custom) mods.