Kalender

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
nika

Kalender

Bericht door nika » 14 jul 2010, 20:47

Ik heb voor het eerst geprobeerd een mod te installeren op phpBB3 en ik vind het heel lastig.
Ik heb bij bovenstaande link de calendar mod gedownload.
Na heel wat zoekwerk kwam ik in de file install_language_files_only tegen welke bestanden ik waar moest plaatsen en welke bestanden ik moest wijzigen.
Dat heb ik gedaan.
Vervolgens vond ik hier op het forum een sql query die ik blijkbaar moest draaien viewtopic.php?f=53&t=54019&p=420001&hil ... ar#p420001
Geen idee waar diegene die sql query gevonden heeft (ik heb me rot gezocht in de bestanden die erbij zitten) maar goed, ook gedaan.
Maar nu?
Ik kan nergens op het forum of in het ACP iets van een kalender vinden.
Blijkbaar doe ik iets dus niet goed?

Bij de gedownloade bestanden zit ook een bestand modx.prosilver.en....moet ik daar nog wat mee?
Ik zie daarin een heleboel tekst staan maar ik kan er geen wijs uit wat ik hier nog mee zou moeten doen. :oops:

Help...ik ben blonder dan ik dacht :mrgreen:

marian0810
Contacteer:

Re: Kalender

Bericht door marian0810 » 14 jul 2010, 21:11

:? In de hoofdmap zit een bestand install.xml - dat moet je openen met je browser, meestal IE of FF. Daar staan alle instructies stap voor stap in.
Daarna ga je naar de map xml en open je het bestand prosilver.xml, ook weer met je browser.

nika

Bericht door nika » 14 jul 2010, 21:18

marian0810 schreef::? In de hoofdmap zit een bestand install.xml - dat moet je openen met je browser, meestal IE of FF. Daar staan alle instructies stap voor stap in.
Daarna ga je naar de map xml en open je het bestand prosilver.xml, ook weer met je browser.
Die zit dus helemaal niet in die download :shock:
Het bestaat uit de volgende mappen 1.2.2 (daarin zit dat modx.prosilver.en) en root (met daarin de mappen language en styles)
Als losse bestanden zit erbij install_language_files_only (xml-bestand) en license (tekstbestand)
Wat doe ik dan met dat bestand modx.prosilver.en als ik dat open?

AirWarrior

Bericht door AirWarrior » 14 jul 2010, 21:41

Ik denk dat je deze link moet hebben
http://phpbbcalendarmod.com/downloads/p ... _0_1_0.zip
Ik heb het vermoeden dat je alleen een language map heb gedownload.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.

marian0810
Contacteer:

Bericht door marian0810 » 14 jul 2010, 21:45

Daar hoef je niks mee te doen. Zo te zien heb je niet het complete bestand gedownload maar alleen de map voor de chinese taal. Ik zou het nog een keer proberen, lees die eerste post goed door.

nika

Bericht door nika » 14 jul 2010, 21:52

marian0810 schreef:Daar hoef je niks mee te doen. Zo te zien heb je niet het complete bestand gedownload maar alleen de map voor de chinese taal. Ik zou het nog een keer proberen, lees die eerste post goed door.
Thanks.....ik ga het straks nog eens proberen.
Wat stom :oops:

nika

Bericht door nika » 15 jul 2010, 13:37

Nou, het is me gelukt de kalender zichtbaar en werkend te krijgen. Hij geeft af en toe nog wel foutmeldingen (met name volgens mij als je een terugkerend item wil plaatsen) maar ik moet even precies de foutmelding weten voordat ik kan gaan zoeken naar de fout.
Nu wilde ik eigenlijk ook de nederlandse taalbestanden etc. toevoegen, maar de link daarnaartoe werkt niet meer.
Iemand enig idee of ik die elders nog zou kunnen vinden?

marian0810
Contacteer:

Bericht door marian0810 » 15 jul 2010, 13:47

Er moet er wel een zijn...

viewtopic.php?f=53&t=51607&p=404195#p404195

misschien kun je daar contact mee opnemen, geen idee waar hij hem vandaan had.

Plaats reactie