Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
CJIB
Bericht
door CJIB » 07 jun 2010, 14:36
- Modificatie & Versie:Zoekende
Directe link naar de modificatie:n.v.t.
Adres van je forum: http://www.trucksim.nl/
phpBB versie:phpBB 3.0.7-PL1 Nederlands
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?heb deze stijl: acidtech_tiger en Mchat met eigen nederlandse vertaling
Wat is het probleem?geen probleem maar een vraag.
Hallo allemaal,
Ik heb nog even een vraag kan het namelijk zelf niet zo makkelijk vinden, ik ben opzoek naar een mod die er voor zorgt dat als je een download link hebt de mensen die pas kunnen openen na zelf wat gedaan te hebben op het forum (dus bijvoorbeeld eerst een download link plaatsen of reageren op iets) ik wil namelijk het wel bekende hit and run effect tegen gaan door mensen te stimuleren om bij tedragen aan het forum om zo een hechtere forum te creëren waar een ieder wat voor een ander doet.
Bestaat er z'n mod en waar kan ik die vinden of heeft iemand een idee ik hoor het graag
Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door
CJIB op 23 jun 2010, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
FreakyBlue
-
Contacteer:
Bericht
door FreakyBlue » 07 jun 2010, 16:41
Wat bedoel je precies met een download link?
Een link als een link in een bericht of een bijlage?
-
CJIB
Bericht
door CJIB » 07 jun 2010, 17:28
Dit is even een lastige om uit teleggen.
Ik heb een trucksimulator forum waar je dus modjes kunt downloaden (via een link naar de upload site waar je kunt downloaden).
Nou weet ik dat het mogelijk is om daar met iets een mod of een bbcode een blokkade op teplaatsen waardoor je eerst moet reageren op het forum zodat je die link tezien krijgt (reageren is dan gewoon op de gehele site en niet alleen op dat topic zegmaar).
Dus ja is een link in een bericht(topic)