phpBB versie: 3.0.6
Wat is het probleem?
Ik ben bezig geweest mijn ajax shoutbox uit mijn forum te verwijderen, om deze door een mChat te gaan vervangen, deze vind ik beter passen binnen het forum beeld. Ik heb de install file van de ajax shoutbox opgezocht en geopend, ik heb alles omgedraait gedaan... Dus niet instaleren maar de zinnen verwijderen. Sommige zinnen waren niet te vinden en stonden niet in het bestand wat wel werd aangegeven dus deze stap kon ik niet doen

De Mchat heb ik inmiddels geinstaleerd en die werkt opzich goed...
Maar heb nu toch op 2 stijlen 2 verschillende dingen gevonden die niet goed zijn verwijderd, ik ben al uurtje aan uit pluizen waar ik zou moeten zijn, maar kom er momenteel zelf niet achter. Dus hopelijk kan iemand van jullie me wijzer maken...
Nummer1
Kerststijl: Christmas_Dream_v1
Voorbeeld: *link weg*
Commentaar: Hier staat de oude ajaxshoutbox nog gewoon, ik heb het verwijderd zoals het hoort alleen de index_body.htlm want deze stijl heeft deze niet. Verder kan hem in overallheader niet terug vinden. Dus waar zou ik moeten zoeken om de oude chat te verwijderen en de nieuwe toetevoegen?
Nummer2
Stijl:/b] Prosilverorangje
Voorbeeld: *link weg*
Commentaar De edits in Collours - stylesheet - bidi en button Css kon ik niet vinden dus kon ze ook niet verwijderen, maar zoals je ziet staat er wel 2x chat de zwart onderstreepte moet weg.
Weet iemand hoe ik dit moet doen of waar ik moet zoeken, ik ben al tijdje bezig maar kom er niet uit..
Alvast hartelijk bedankt
Groet David