- Modificatie & Versie: SudokuMod 3.4.11
Directe link naar de modificatie: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1042935
Adres van je forum: test locatie
phpBB versie: 3.0.6
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
Wat is het probleem?
Ik ben op me test forum bezig met oefenen om modificatie's te inslateren. Heb vanmiddag een sudoku mod geprobeerd. Maar in de ACP module kom ik een foutje tegen:
http://www.watisnf.nl/Voorbeeld.jpg
Is dit erg dat ze tussen haakjes staan? het hoort eigenlijk niet... kan ik dit herstellen? en zo ja, hoe zou ik dit dan moeten doen?
Fout in ACP bij sudoku mod
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Fout in ACP bij sudoku mod
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Re: Fout in ACP bij sudoku mod
Het lijkt erop dat je de language bestanden mist.
Als er Nederlandse taalbestanden aanwezig zijn dien je die op dezelfde manier te uploaden als de Engelse taalbestanden.
Dus als er bijvoorbeeld staat "copy /language/en/mods/bestand.php to /language/en/mods/bestand.php" dan kopieër je dat bestand dus óók naar de /language/nl/mods/bestand.php map.
Hopelijk ben ik duidelijk genoeg
Als er Nederlandse taalbestanden aanwezig zijn dien je die op dezelfde manier te uploaden als de Engelse taalbestanden.
Dus als er bijvoorbeeld staat "copy /language/en/mods/bestand.php to /language/en/mods/bestand.php" dan kopieër je dat bestand dus óók naar de /language/nl/mods/bestand.php map.
Hopelijk ben ik duidelijk genoeg

Jeroen
Dat helpt niet
Heb de file even nagekeken. Ik kan de zinnen in het bestand niet eens terug vinden. Betekend dat, dat de zinnen niet eens zijn vertaald?

Heb de file even nagekeken. Ik kan de zinnen in het bestand niet eens terug vinden. Betekend dat, dat de zinnen niet eens zijn vertaald?
Heb je de wijzigingen die je in de
en
taalbestanden moest doen ook doorgevoerd in de nl
taalbestanden?Jeroen
Ik heb de wijzigingen alleen in de NL mappen gedaan, Heb ze in de EN map niet gedaan omdat toch alleen Nederlands gebruik...
Het kan eigenlijk niet anders dan dat je of de Nederlandse taalbestanden niet goed geupload hebt (of niet naar de goede plek), of dat je de wijzigingen niet goed doorgevoerd hebt.
Ik zou als ik jou was nog een keer alles nalopen, een foutje zit namelijk in een klein hoekje
Ik zou als ik jou was nog een keer alles nalopen, een foutje zit namelijk in een klein hoekje

Jeroen
- FreakyBlue
- Contacteer:
Wat het ook kan zijn, is dat deze onderdelen simpelweg niet vertaald zijn. Dus check ook je nl taalbestanden eens op {ACP_SODUKO_HELPER_SETTINGS}. Staat dit er tussen? Zo nee, voeg dit zelf toe (inclusief de andere missende passages) en vertaal ze naar het Nederlands.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions
Bedankt FreakyBlue voor de aanvulling, dat kan het inderdaad ook nog zijn 
Dan nog even ter verduidelijking, zo'n regel met een vertaling maak je dus zo:
Vergeet dus geeneen commaatje of puntje, want dan is hoogstwaarschijnlijk gelijk je hele site wit. Je hoeft in het eerste stukje geen "{" en "}" te gebruiken.

Dan nog even ter verduidelijking, zo'n regel met een vertaling maak je dus zo:
Code: Selecteer alles
'HIER_DE_TEKST' => 'Hier de vertaling',
Jeroen
Daar was ik dus al achter, zei het een aantal posts terugDavid schreef:Heb de file even nagekeken. Ik kan de zinnen in het bestand niet eens terug vinden. Betekend dat, dat de zinnen niet eens zijn vertaald?

Maakt nog uit waar ik ze zet, of moet ik ze gewoon onderaan dr bij zetten?
Moet ik dan nog iets refreshen of doen om de weizigingen door te voeren?
Maakt in principe helemaal niets uit, maar vaak staan al die strings op alfabetische volgorde zodat je bepaalde regels makkelijk op kan zoeken. Maar je mag ze ook helemaal achteraan zetten.David schreef:Maakt nog uit waar ik ze zet, of moet ik ze gewoon onderaan dr bij zetten?
Nee, hooguit de pagina even vernieuwen om de wijzigingen die je gedaan hebt te kunnen zien.David schreef:Moet ik dan nog iets refreshen of doen om de weizigingen door te voeren?
Jeroen
Hoe kan ik deze 2 het beste vertalen?
{ ACP_SUDOKU_POINTS_ON }
{ ACP_SUDOKU_POINTS_ON_EXPLAIN }
Moet natuurlijk wel passen!
{ ACP_SUDOKU_POINTS_ON }
{ ACP_SUDOKU_POINTS_ON_EXPLAIN }
Moet natuurlijk wel passen!
Punten aan?David schreef: {ACP_SUDOKU_POINTS_ON }

EXPLAIN betekent vaak dat er beschreven wordt wat datgene wat er boven staat doet, alleen dat weet je nu dus eigenlijk niet. Je zou wel kunnen kijken wat er veranderd wanneer je het op ja of nee hebt staan.David schreef:{ ACP_SUDOKU_POINTS_ON_EXPLAIN }
Jeroen
Het is opgelost, alleen het onderste zinnetje is engels!! Maar dat maakt me opzich niet uit dat werkt toch alleen maar als je een punten mod hebt(A)
FreakyB heeft hier helemaal gelijk - ik heb de NL-vertaling voor de laatste X versies gemaakt, maar de MOD-builder is erg slordig in het wel/niet vertellen als er een nieuwe versie aan komt en wat dan eventueel de wijzigingen in de taal-bestanden zijn.FreakyBlue schreef:Wat het ook kan zijn, is dat deze onderdelen simpelweg niet vertaald zijn. Dus check ook je nl taalbestanden eens op {ACP_SODUKO_HELPER_SETTINGS}. Staat dit er tussen? Zo nee, voeg dit zelf toe (inclusief de andere missende passages) en vertaal ze naar het Nederlands.
Ik heb hem (nogmaals) gevraagd de translators op de hoogte te houden en me maar even op zijn forum-topic geabonneerd voor het geval dat. Er komt binnenkort weer een update aan en dan zal ik de vertaling weer kompleet maken.
Mvg,
Marc
Meest recente versie van de Sudoku-Mod is momenteel 3.4.12.
Heb de Vertalingen-db bijgewerkt en de MOD-owner een bijgewerkte ZIP gestuurd.
Marc
Heb de Vertalingen-db bijgewerkt en de MOD-owner een bijgewerkte ZIP gestuurd.
Marc
Oke:) Hartelijk bedankt;) Dan ga ik even zorgen dat die er op komen