Adres van je forum: http://fight4friendship.nl
Ik vroeg mij af of er een modificatie beschikbaar is die het mogelijk maakt een aangepast profielveld met checkboxen te maken. We willen graag een veld in de vorm van Welke games speel je? maken met als opties verschillende games die gebruikers dan aan kunnen vinken (bijvoorbeeld Grand Theft Auto, Call of Duty etc.).
Daarnaast willen we deze optie dan ook graag integreren in onze (aangepaste) ledenlijst. Dit zodat het icoontje van de game word weergeven als de gebruiker deze in zijn profiel heeft aangevinkt.
Voorbeeld: Een gebruiker heeft Grand Theft Auto geselecteerd, dan is het GTA-icoontje zichtbaar in de ledenlijst (bijvoorbeeld achter de gebruikersnaam).
Iemand een idee?
Aangepast profielveld met checkboxen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Aangepast profielveld met checkboxen
DW# Dutch Warrior Clan
Nederlandstalige Multigaming clan. Minimaal 14 jaar / TS verplicht.
Een van de gezelligste clans van de BENELUX.
Nederlandstalige Multigaming clan. Minimaal 14 jaar / TS verplicht.
Een van de gezelligste clans van de BENELUX.
- marian0810
- Contacteer:
Re: Aangepast profielveld met checkboxen
Ik denk dat we daar al een heel eind mee komen.marian0810 schreef:Misschien zoiets als deze mod?
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1822495
Finny en ik gaan hem zo snel mogelijk op onze test-website installeren

Bedankt

Beheerder DW# Dutch Warrior Clan
Re: Aangepast profielveld met checkboxen
Hou er wel even rekening mee dat de MOD nog in het development forum staat en dat wil zeggen dat hij nog niet is goedgekeurd door het phpBB.com MOD team. Het gebruik van de MOD is dus op eigen risico 

Jeroen